הטבת רכישה לאייפון 16 עבור גולשי The Verifier – בשיתוף סלקום | The Verifier

הטבת רכישה לאייפון 16 עבור גולשי The Verifier – בשיתוף סלקום

גילוי נאות: הפוסט הזה עשוי לכלול תוכן ו/או קישורים שיווקיים (Affiliate Links). למידע נוסף על מדיניות הפרסום והשקיפות שלנו, אנא בקרו בעמוד מדיניות הפרסום והשקיפות.

סדרת האייפון 16, שנחשפה מוקדם יותר החודש, ותושק ביום שישי הקרוב (20.9) בארה”ב, תצא למכירה מוקדמת בישראל הלילה (19.9, בין רביעי לחמישי) אצל כל היבואנים הרשמיים. כמו בכל שנה, גם הפעם אנחנו צפויים לראות מלאי מוגבל בזמן ההשקה, שיילך ויגדל עם הזמן. הדבר אומר שלמרות שההשקה הרשמית תתקיים ב-26.9, ייתכן כי חלק מהרוכשים יקבלו את מכשירם בשלב מאוחר יותר.

לקראת ההשקה, בדקנו בקבוצת הטלגרם שלנו את רמת העניין לקבוצת רכישה ואתם הצבעתם ברגליים. מבין כל היבואנים הרשמיים, חברנו השנה אל סלקום כדי להביא לכם הטבה אטרקטיבית במסגרת הרכישה המוקדמת.

ההצעה

כל מי שירכוש את אחד ממכשירי האייפון 16 בסלקום דרך הלינק למטה, יקבל הטבת הנחה על המכשיר. ההנחה כבר מגולמת במחיר המוצג. בנוסף, כל מי שירכוש דרך הקבוצה יקבל גם ראש מטען מתנה!

האותיות הקטנות:

אתר The Verifier או מי מבעליו אינם אחראים לטיב השירות ו/או המוצר(ים) הנמכר(ים) ומטופל(ים) על ידי סלקום. כל פנייה בנושא בירור סטטוס הזמנה וכל נושא אחר הקשור לרכישה תיעשה ישירות מול סלקום. במעבר לאתר סלקום אתם מאשרים את ידיעתכם לכך שמלאי המכשירים עשוי להיות מוגבל וייתכנו זמני אספקה שונים מאדם לאדם.

לרכישה:

הקישור הבא יהיה זמין עבור גולשי האתר החל מהיום (רביעי) בשעה 00:00 בלילה. זכרו, ההטבה תינתן רק עבור מי שירכוש דרך הקישור הספציפי הזה.

תגיות:
שתפו כתבה
מאת אלדד מטמון | Eldad Matmon עורך ראשי
עקוב:
ממקימי האתר ועורך ראשי | מעל לעשור בעולם ההייטק ובעל ניסיון רב בכתיבה טכנולוגית, לצד הופעות טלוויזיוניות ב׳סוגר עניין׳ עם שי גולדן בערוץ 13.