ברימאג ו-LG משיקות בישראל מוצרי חשמל חכמים עם "בינה חיבתית" | The Verifier
תמונה: יח"צ LG

ברימאג ו-LG משיקות בישראל מוצרי חשמל חכמים עם “בינה חיבתית”

מאת אלדד מטמון | Eldad Matmon

חברת LG והיבואן הרשמי שלה בישראל, ברימאג, השיקו הבוקר באוניברסיטת תל אביב את קו מוצרי החשמל החדש לשנת 2024. האירוע, שהתקיים בנוכחות נציגי התקשורת ומשפיענים מתחום הלייפסטייל, כלל גם מצגת קצרה מידי האנגסיק יון, מנהל מוצר תחום המוצרים הלבנים ב-LG ישראל, שהתמקדה בטכנולוגיה החדשנית המוטמעת במוצרים. המותג הדגיש במיוחד את מה שהם מכנים Affectionate Intelligence” (AI)”, שנועדה להפוך את השימוש במוצרי החשמל לנוח וקל יותר בחיי היומיום.

תמונה: יח”צ LG

ההשקה בישראל מגיעה לאחר שהמוצרים הוצגו לראשונה בתערוכת IFA 2024 בברלין מוקדם יותר החודש. המוצרים, כמו מקרר InstaView ומגדל הכביסה WashTower, מאופיינים בשילוב בין עיצוב חדשני לבין טכנולוגיות חכמות, שמטרתן להציע פתרונות נוחים לחיי הבית.

Ad image

המקרר InstaView, שנמצא בין המוצרים המובילים של LG בשוק המקומי, מתהדר בדלת שקופה הנפתחת בנקישה ובמערכת סינון UV NANO שמסננת חיידקים מהמים והקרח. המקרר מוצע במחיר שמתחיל מ-15,990 ש”ח וניתן להשיגו ברשתות השיווק ואתרי הסחר בישראל.

תמונה: אלדד מטמון, The Verifier

בין החידושים הנוספים שנחשפו באירוע היה גם מגדל הכביסה WashTower, שמאחד בין מכונת כביסה ומייבש עם פאנל שליטה משותף ומערכת בינה מלאכותית שמסנכרנת בין שני המכשירים. המערכת מתוכננת להקל על המשתמשים ולחסוך זמן בפעולת הכביסה והייבוש. המגדל זמין לרכישה במחיר שמתחיל מ-12,490 ש”ח.

תמונה: יח”צ LG

גם תחום מדיחי הכלים זכה להתחדשות עם טכנולוגיית QuadWash הייחודית, שכוללת זרועות התזה שמספקות ניקיון יסודי בכלים מכל כיוון, ומחולל קיטור מובנה שמטהר את הכלים מחיידקים. המדיחים, שקטים במיוחד, מגיעים עם חיבור לאפליקציית LG ThinQ המאפשרת שליטה חכמה מרחוק. המדיחים מוצעים במחיר שמתחיל מ-3,190 ש”ח.

תמונה: אלדד מטמון, The Verifier

במגוון המוצרים החדשים נכללים גם מייבשי כביסה, מכונות כביסה עם קיבולת גדולה ומיקרוגלים חכמים, כולם משלבים עיצוב פונקציונלי עם טכנולוגיה מתקדמת להקל על המשתמשים. לדוגמה, המיקרוגלים של LG מגיעים עם טכנולוגיית Smart Inverter שמבטיחה חימום אחיד ומהיר של המזון, וזמינים במחירים המתחילים מ-790 ש”ח.

תמונה: אלדד מטמון, The Verifier

לדברי טל יופה, מנהל מותג LG בברימאג: “המוצרים של LG אהובים במיוחד בקרב הצרכנים הישראלים, ואין לי ספק שקו המוצרים החדש, עם הטכנולוגיות החדשניות ונוחות השימוש, יכבוש את לב הצרכנים ויהפוך את חייהם לקלים ונוחים יותר.”

שתפו כתבה
מאת אלדד מטמון | Eldad Matmon עורך ראשי
עקוב:
ממקימי האתר ועורך ראשי | מעל לעשור בעולם ההייטק ובעל ניסיון רב בכתיבה טכנולוגית, לצד הופעות טלוויזיוניות ב׳סוגר עניין׳ עם שי גולדן בערוץ 13.