מטען עם אופי: הרובוט של UGREEN מגיע לישראל | The Verifier
תמונה: צילום מסך

מטען עם אופי: הרובוט של UGREEN מגיע לישראל

מאת מערכת האתר

חברת Bconnect, המייבאת (בין היתר) את מוצרי חברת UGREEN, משיקה היום בישראל את מטען הרובוט החדש שכובש את הרשת.


המטען הקטן והחמוד מציע עד 65 וואט של טעינה ויכול להטעין שלושה מכשירים בו-זמנית. שני חיבורים הם USB-C, שתומכים בהספקים של 30 ו-65 וואט, והחיבור השלישי הוא USB-A עם הספק של עד 22.5 וואט. הרעיון פה הוא לתת פתרון מהיר ונוח למי שצריך להטעין מספר מכשירים בו-זמנית ובמהירויות שונות.

Ad image

מעבר לפונקציונליות המרשימה, המטען מצויד במסך LCD קטן שלא רק מציג חיווי טכני יבש, אלא כולל גם הבעות פנים רובוטיות שממחישות את מצבי הטעינה. ניתן לראות כשהמטען ממתין לחיבור מכשיר, את ההתקדמות במהלך הטעינה, וכמובן את החיוך השמח של הרובוט כשהטעינה הושלמה. לרובוט הקטן יש גם רגליים מגנטיות שמגנות על תקע הטעינה כשהוא לא מחובר לחשמל.

תמונה: צילום מסך

המטען החדש, העונה לשם ה”קליט” UGREEN Nexode RG CD361, מצטרף לסדרת מטעני Nexode Pro שהושקו השנה באמצע הקיץ בישראל . המטען זמין בשני עיצובים: אחד בשחור חללי עם “אוזניות”, והשני בגוון סגלגל עם סרט קשור מאחור – למי שמעדיף עיצוב קצת יותר ייחודי.

תמונה: יח”צ

המטען החדש זמין לרכישה בישראל במחיר של 249 שקלים באמצעות המשווקים השונים, כמו קרביץ ו-KSP, וכן גם דרך אתר היבואן Bconnect. נכון לכתיבת שורות אלה, המטען החדש מוצע במחיר מיוחד העומד על כ-155 שקלים.

שתפו כתבה