אפל מפסיקה לכלול מדבקות באריזות האייפון 16 | The Verifier
תמונה: Martin Sanchez / Unsplash

אפל מפסיקה לכלול מדבקות באריזות האייפון 16

מאת אבי דוד | Avi David

אפל (Apple) הודיעה כי סדרת אייפון 16, כולל דגמי הפרו, לא תכלול את מדבקות אפל המסורתיות באריזה. על פי הודעה פנימית שהופצה לצוותי חנויות אפל, החברה אישרה כי המדבקות יהיו זמינות רק לרוכשי אייפון 16 על פי בקשה.

לקוחות הרוכשים אייפון 16 בחנות אפל יוכלו לבקש מדבקה בעת הרכישה. עם זאת, הדבר לא יהיה אפשרי ברכישה מקמעונאים אחרים, ספקי סלולר או בהזמנות למשלוח ביתי.

Ad image

צעד זה הוא חלק ממאמצי אפל להשיג את יעדי הסביבה שלה ולהפוך לירוקה עד 2030. השנה, אפל הדגישה כי אריזות האייפון 16 ואייפון 16 פרו עשויות לחלוטין מסיבים, מה שמקרב אותה ליעד של הסרת כל הפלסטיק מהאריזות שלה עד השנה הבאה.

סדרת האייפון 16 לא תגיע עם מדבקות בקופסא / תמונה: אפל

למרות שזה מסמן סוף עידן, הצעד אינו מפתיע לחלוטין. כבר בהשקת Apple Vision Pro בפברואר, רוכשים שמו לב להיעדר המדבקות באריזה. גם הדגמים החדשים של iPad Pro ו-iPad Air, שהושקו במאי, לא כללו מדבקות באריזה.

שתפו כתבה
מאת אבי דוד | Avi David עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 14 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra