גלקסי S25 אולטרה: תקשורת לוויינית ועיצוב מוכר נחשפים | The Verifier

גלקסי S25 אולטרה: תקשורת לוויינית ועיצוב מוכר נחשפים

מסמכים רגולטורים מסין חושפים מידע חדש אודות הדגם המתקדם הבא של סמסונג הגלקסי S25 אולטרה

מאת אבי דוד | Avi David

מסמכי אישור רגולטורי שנחשפו לאחרונה בסין מספקים מבט ראשוני על מכשיר הדגל הבא של סמסונג (Samsung), הגלקסי S25 אולטרה. המכשיר, שזוהה במספר דגם SM-S9380, צפוי להציג חידוש משמעותי בדמות תמיכה בתקשורת לוויינית, יכולת שטרם נראתה במכשירי החברה הקוריאנית.

מבחינת טעינה, הגלקסי S25 אולטרה ישמור על תמיכה בטעינה מהירה של 45 וואט, בדומה לדגם הקודם. עם זאת, המסמכים אינם מתייחסים ליכולות טעינה אלחוטית או טעינה אלחוטית הפוכה, אך סביר להניח שלא יחולו שינויים משמעותיים בתחום זה.

Ad image

בעוד שהשקת המכשיר צפויה להתרחש בעוד מספר חודשים, הדלפות של הדמיה (רנדרים) מספקות הצצה ראשונית לעיצובו. לפי המידע שפורסם על ידי מקורות אמינים בתעשייה, נראה כי סמסונג שומרת על קו עיצובי דומה לדגם הקודם, עם שינויים מינוריים בלבד. המכשיר צפוי לשמור על מראה מרובע עם פינות מעוגלות מעט יותר, ומערך מצלמות משולש דומה לזה של הגלקסי S24 אולטרה.

מבחינת מימדים, הגלקסי S25 אולטרה צפוי להיות בגודל של 162.8 x 77.6 x 8.2 מ”מ, מה שהופך אותו לדק וצר יותר מקודמו. המכשיר צפוי לשמור על גודל מסך של 6.8 אינץ’.

מבחינה טכנית, הגלקסי S25 אולטרה צפוי להיות מצויד בשבב Snapdragon 8 Gen 4 וסוללה בקיבולת 5,000mAh. מערך המצלמות צפוי לכלול חיישן ראשי ברזולוציה של 200 מגה-פיקסל, לצד שיפורים נוספים בעדשות הנוספות.

חשוב לציין כי למרות ההדלפות, עדיין קיימות אי-בהירויות לגבי הדיוק המלא של העיצוב הסופי, כאשר מקורות שונים מצביעים על אפשרות לשינויים קלים בעיצוב טבעת המצלמה, המרקם, המסגרת ופרטים נוספים.

בעוד שמועד ההשקה הרשמי טרם הוכרז, ריבוי ההדלפות והמסמכים הרגולטוריים מרמזים כי סמסונג נמצאת בשלבים מתקדמים של פיתוח המכשיר. סמסונג צפויה לחשוף את סדרת הגלקסי S25 בחודש ינואר 2025.

שתפו כתבה
מאת אבי דוד | Avi David עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 14 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra