לא רק אייפון 16: אפל מרעננת מוצרים עם צבעים וחיבורים, ועוד דבר אחד | The Verifier
תמונה: צילום מסך

לא רק אייפון 16: אפל מרעננת מוצרים עם צבעים וחיבורים, ועוד דבר אחד

מאת אלדד מטמון | Eldad Matmon


במהלך אירוע ההכרזה של אפל (Apple) אתמול בערב, הציגה החברה את סדרת האייפון 16 החדשה לצד כמה עדכונים מינוריים למוצרים קיימים, ששומרים כעת על קו אחיד עם שאר ההיצע של החברה.

AirPods Max – צבעים חדשים ו-USB-C

בין העדכונים שהוכרזו היה ריענון לאוזניות ה-Over Ear של אפל, ה-AirPods Max. מאז השקתם בשנת 2020, לא קיבלו האוזניות שום שינוי, וכעת אפל מרעננת את המוצר עם צבעים חדשים ותוספת של חיבור טעינה מסוג USB-C, מה שמסנכרן את האוזניות עם שאר המוצרים של החברה, ומתיישר לפי דרישת האיחוד האירופי לשימוש בתקן טעינה אחיד.

Ad image
תמונה: צילום מסך

האוזניות זמינות עכשיו במכירה מוקדמת באתר החברה בעבור 549 דולרים. בין הצבעים החדשים תמצאו שחור-חצות, סטארלייט (בין כסוף לזהב), כחול, סגול וכתום.

קריאה נוספת: אפל הציגה את האירפודס 4 בשתי גרסאות חדשות

Apple Watch Ultra 2 – אותו אחד, בשחור

עוד עדכון שהוצג הוא ל-Apple Watch Ultra 2. לא מדובר בדגם חדש או בפיצ’רים מתקדמים, אלא פשוט תוספת של צבע חדש – שחור סאטן. הצבע החדש מלווה (איך לא) ברצועות חדשות וסט של שיתופי פעולה עם מעצבי רצועות, כמו הרמס, שהיו מעצבים רצועות רק לשעונים הרגילים של החברה עד היום. מחיר השעון עומד על 799 דולרים והוא זמין במכירה מוקדמת באתר החברה.

תמונה: צילום מסך

AirPods Pro – עדכון תוכנה רפואי

העדכון המשמעותי ביותר שהוכרז (בין העדכונים המינוריים) נוגע לאוזניות ה-AirPods Pro, שיקבלו בקרוב עדכון תוכנה שישנה את המוצר באופן מהותי. לאחר קבלת אישור רגולטורי, העדכון יאפשר לאוזניות לבצע אבחון שמיעה עצמי ולהפוך אותן לעזרי שמיעה (Hearing Aid) הנמכרים ללא מרשם. בעוד שבארה”ב השוק הזה נמצא בצמיחה, בישראל מכשירי שמיעה עדיין נשלטים על ידי מספר מצומצם של שחקנים המציעים אותם רק במרשם רופא.

תמונה: צילום מסך

בסקירה שערכנו באתר על אוזניות IQ Buds 2 Max של חברת Nuheara האוסטרלית, גילינו שמכשירים המסייעים בשיפור השמיעה יכולים להועיל גם לבוגרים בגילאים 37 ומעלה ולא רק לבוגרים בגיל השלישי כמו שנהוג לחשוב. כניסתה של אפל לשוק הזה, באמצעות עדכון תוכנה למוצר קיים, מעניקה לה יתרון משמעותי מול המתחרים.

שתפו כתבה
מאת אלדד מטמון | Eldad Matmon עורך ראשי
עקוב:
ממקימי האתר ועורך ראשי | מעל לעשור בעולם ההייטק ובעל ניסיון רב בכתיבה טכנולוגית, לצד הופעות טלוויזיוניות ב׳סוגר עניין׳ עם שי גולדן בערוץ 13.