סוני מכריזה על "מצגת טכנית" לחשיפת ה-PS5 Pro; החל מ-18:00 הערב | The Verifier

סוני מכריזה על “מצגת טכנית” לחשיפת ה-PS5 Pro; החל מ-18:00 הערב

אדריכל ה-PS5 צפוי לחשוף פרטים על הדור הבא של הקונסולה המצליחה, האירוע יועבר בשידור חי בשעה 18:00 שעון ישראל

מאת אבי דוד | Avi David

חברת סוני (Sony) הודיעה על קיום “מצגת טכנית” של פלייסטיישן שתתקיים הערב (שלישי, 10.09) ימים ספורים לאחר שרמזה על קונסולת PS5 Pro. המצגת, שתימשך תשע דקות, תוצג על ידי מארק סרני, האדריכל הראשי של קונסולת ה-PS5.

השידור יתחיל בשעה 18:00 שעון ישראל ויועבר בערוץ היוטיוב הרשמי של פלייסטיישן. למרות שסוני לא סיפקה פרטים נוספים על תוכן המצגת, ההכרזה מגיעה מיד לאחר שהחברה רמזה על ה-PS5 Pro בתמונה שפורסמה לרגל 30 שנה למותג פלייסטיישן.

Ad image

התמונה כללה עיצוב של PS5 הזהה להדלפה של ה-PS5 Pro מהחודש שעבר. התמונות שדלפו הראו קונסולה עם שלושה פסים שחורים במרכז החזית החיצונית, בשונה מהדגם הנוכחי של ה-PS5 שכולל פס אחד בלבד.

תמונה: הרשת החברתית X, בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

מקורות בתעשייה מדווחים כי ה-PS5 Pro אכן קיימת, וכי מפתחי משחקים כבר מכינים את המשחקים החדשים עבור הקונסולה החדשה. לפי הדיווחים, המפתחים נדרשים להתאים את המשחקים שיצאו מה-16 בספטמבר ואילך לתמיכה ב-PS5 Pro.

על פי מסמכים של סוני, ה-PS5 Pro, שכונתה בשם הקוד “Trinity”, תכלול מעבד גרפי חזק יותר ומצב מעבד מהיר במקצת. השינויים בחומרה מצביעים על קונסולה שתהיה מסוגלת להגיע לרזולוציות גבוהות יותר, לשפר את קצב הפריימים במשחקים מסוימים ולשפר את התמיכה ב-ray tracing.

שתפו כתבה
מאת אבי דוד | Avi David עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 14 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra