אפל חושפת: הבינה המלאכותית תגיע עם iOS 18.1 אבל רק באוקטובר | The Verifier
הבינה המלאכותית של אפל לא תגיע לפני אוקטובר עם עדכון.iOS 18.1 / תמונה: אפל

אפל חושפת: הבינה המלאכותית תגיע עם iOS 18.1 אבל רק באוקטובר

השקה הדרגתית של "Apple Intelligence" תחל במכשירי אייפון 15 פרו ומעלה, עם תמיכה בשפות נוספות בעתיד.

מאת אבי דוד | Avi David

אפל (Apple) הודיעה אמש (שני, 09.09) כי תשיק את מערכת הבינה המלאכותית שלה, “Apple Intelligence”, בגרסת בטא החל מאוקטובר עם עדכון iOS 18.1. בשלב הראשון, התכונות החדשות יהיו זמינות רק למשתמשי אנגלית בארצות הברית (אבל אם תשנו את המיקום באייפון אז זה יופעל גם אצלכם).

החברה מתכננת להרחיב את התמיכה בשפות נוספות בהדרגה. בדצמבר צפויה תמיכה בדיאלקטים של אנגלית באוסטרליה, קנדה, ניו זילנד, דרום אפריקה ובריטניה. ב-2025, אפל מתחייבת להוסיף תמיכה בסינית, צרפתית, יפנית וספרדית.

Ad image

“Apple Intelligence” תהיה זמינה ללא תשלום למשתמשי אייפון 15 פרו, אייפון 16 ואייפון 16 פרו. בנוסף, משתמשי מק ואייפד עם שבב M1 ומעלה יוכלו גם הם ליהנות מהתכונות החדשות.

בין התכונות הצפויות להשקה באוקטובר: סיכומי התראות, סיכומי אימייל, מצב “הפחתת הפרעות” וכלי עריכת תמונות מתקדם באפליקציית התמונות. על פי שמועות, יכולות יצירת תמונות כמו Genmoji ו-Image Playgrounds צפויות להגיע בדצמבר עם עדכון iOS 18.2.

iOS 18.1 כבר זמינה בגרסת בטא למפתחים, וכוללת כלי כתיבה לתיקון טקסט, תשובות מוצעות באפליקציית ההודעות, יכולת הקלטה ותמלול של שיחות טלפון, ועוד. אפל מציינת כי התכונות יסומנו כ”בטא” גם בגרסה הציבורית של iOS 18.1 שתושק בחודש הבא.

שתפו כתבה
מאת אבי דוד | Avi David עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 14 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra