מערכת ההפעלה watchOS 11 תהיה זמינה להורדה ב-16 בספטמבר | The Verifier

מערכת ההפעלה watchOS 11 תהיה זמינה להורדה ב-16 בספטמבר

מערכת ההפעלה לשעונים watchOS 11: אפליקציית Vitals, מעקב עומס אימון, אימונים מותאמים אישית ועוד, זמינים עבור Apple Watch Series 6 ואילך.

מאת אבי דוד | Avi David

חברת אפל (Apple) תשיק את העדכון המצופה של מערכת ההפעלה לשעונים החכמים שלה, watchOS 11 ב-16 בספטמבר. העדכון החדש יביא עימו מגוון רחב של חידושים ושיפורים שנועדו לשדרג את חוויית השימוש ולהוסיף פונקציות חדשות שייעלו וישפרו את האינטראקציה עם השעון. להלן מספר חידושים מרכזיים שניתן לצפות להם ב-watchOS 11.

watchOS 11 \ תמונה אפל

העברת מעקב הפעילות שלכם להמתנה

Ad image

אם תמצאו את עצמכם חולים, עסוקים או סתם עצלנים, כעת יש לכם את האפשרות להשהות את מעקב הפעילות שלכם כדי לשמור על הרצף שלכם אפילו בזמן שאתם לא מרגישים טוב. הפיצ’ר הזה יעזור לכם להישאר במוטיבציה לשמור על פעילות גופנית גם אחרי תקופות של מחלה או דחייה.

תמונה: אפל

קביעת יעדים מותאמים אישית לימים שונים

לא כולנו פנויים או יכולים לעמוד ביעדים על פי שבוע חודש או תקופה ממושכת יותר. לכן יחד עם עדכון watchOS 11, אם אתם מתאמנים יותר בסופי שבוע כי אתם פחות עסוקים, תוכלו לקבוע יעדים מציאותיים לכל יום שימשיכו לאתגר אותם.

תמונה: אפל

אפליקציית מדדים חיוניים (Vitals)

באפליקציית המדדים החיוניים החדשה ל-watchOS 11, תוכלו ליהנות ממעקב מדויק ומתקדם על תפקודי הגוף והבריאות בצורה שימושית ומדויקת יותר מתמיד. האפליקציה מציעה מגוון רחב של כלים ומדדים כגון דופק, לחץ דם ורמת חמצן בדם ועוד.

תמונה: אפל

עומס אימונים

עכשיו באפליקציה ניתן לעקוב אחרי עומס האימונים היומי ולהתאים את המאמץ הממשי באפליקציית האימונים. התכונה הזו יכולה לעזור לכם לקבל החלטות מבוססות מידע בנוגע לאינטנסיביות האימון שלכם ולעזור לספורטאים מקצועיים ללמוד על אימון שלהם.

תמונה: אפל

עיצוב מחדש לתצוגת תמונות הפנים במסך הנעילה

אפל ציינה כי תצוגות הפנים של התמונות שלכם הן הנפוצות ביותר באפל ווטש במסך הנעילה. החברה הכריזה על עיצוב מחדש לתצוגת תמונות הפנים במסך הנעילה. עכשיו ניתן לבחור את התמונות הטובות ביותר לפנים ולבחור את ההרכבה הטובה ביותר עם מיקום, זמן חדש, וגופנים חדשים.

תמונה: אפל

תמיכה ומעקב הריון

אם אתן נשים בהריון, תשמחו לדעת כי ב-watchOS 11 תתווסף אפשרות חדשה של מעקב הריון ישירות משעון האפל ווטש. ניתן לעקוב אחר גיל ההריון ולקבל התראות לגבי תסמינים נפוצים, כגון דופק גבוה, בדיקות בריאות נפש ויציבות הליכה ועוד.

עדכונים חיים במסך הנעילה

ל-“Smart Stack” המשופר נוספו כעת “פעילויות בזמן אמת” (Live Activities) ווידג’טים המציגים התראות מזג אוויר חשובות בהתבסס על מזג האוויר הנוכחי והמיקום. הרחבה זו משפרת את הערך של ה-“Smart Stack” על ידי מתן עדכונים הכרחיים באופן מיידי.

תמונה: אפל

צ׳ק אין

צ׳ק אין (Check In) ב-watchOS 11 עבר שדרוג משמעותי, והפך לכלי רב תכליתי יותר הן עבור ילדים והן עבור מבוגרים.

הנה כמה מהשינויים העיקריים:

  • אינטגרציה עם אימונים: כעת ניתן להפעיל Check In ישירות מתוך אפליקציית “אימון” ב-Apple Watch. זה אומר שילדים יכולים בקלות לעדכן את הוריהם כשהם סיימו אימון, גם אם הם לא משתמשים בתכונת “הגדרת משפחה”.
  • התראות אוטומטיות: ניתן להגדיר את Apple Watch לשלוח התראות אוטומטיות להורי ילדים כאשר הם מגיעים ליעד מסוים, או כאשר הם מתחילים או מסיימים אימון.
  • התאמה אישית: ניתן להתאים אישית את ההגדרות עבור Check In, כולל בחירת מי יקבל התראות, באיזה תדירות ואיזה סוג של התראות יישלחו.
  • שילוב עם “הגדרת משפחה”: Check In עובד בצורה חלקה עם “הגדרת משפחה”, מה שמקל על הורים לעקוב אחר ילדיהם ולוודא שהם בטוחים.
תמונה:  אפל

אימוני שחייה

עכשיו ניתן ליצור אימוני שחייה  מותאמים אישית הכוללים הגדרת מרחק וסגנון שחייה, בדומה לאימוני ריצה מותאמים אישית. התכונות כוללות הוספת חזרות, חימום ושיתוף אימונים עם חברים.

תמונה: אפל

אפליקציית התרגום עכשיו גם בשעון

כעת תוכלו לתרגם במהירות שפות שונות ישירות מהשעון שלכם, ולשוחח בקלות עם אנשים מכל העולם. בנוסף, אפליקציית התרגום יכולה לנצל את המיקום שלכם כדי להציע באופן אוטומטי שפות רלוונטיות לתרגום ב-“Smart Stack”.

תמונה: אפל

שיפורים ב-Double Tap

ב-watchOS 11, תכונה ה-Double Tap מקבלת שדרוג משמעותי, ומציעה למשתמשים אפשרויות חדשות.

הנה כמה מהשינויים העיקריים:

  • גלילה בכל אפליקציה: כעת ניתן להשתמש ב-Double Tap כדי לגלול בין דפים בכל אפליקציה באפל ווטש. זה מקל משמעותית על ניווט, במיוחד באפליקציות עם רשימות ארוכות או תוכן רב.
  • התאמה אישית: מפתחים יכולים כעת להשתמש בממשק התכנות היישומי (API) החדש של הקש כפול כדי להקצות פעולות ספציפיות לתנועה זו. משמעות הדבר היא שתוכלו לבצע פעולות מהירות באפליקציות מסוימות פשוט על ידי הקשה כפולה על המסך. לדוגמה, ייתכן שתוכלו לדלג לשיר הבא באפליקציית מוזיקה, להפעיל או להפסיק אימון, או לענות לשיחה נכנסת.
  • שיפורים בנגישות: הקש הכפול יכול לשמש כעת כאלטרנטיבה שימושית למשתמשים עם קשיי נגישות.
תמונה: אפל

עדכון ה-watchOS 11 אומנם לא מביא עימו חידושים גדולים בכל הקשור לנראות מערכת ההפעלה. כזכור watchOS 10 היה העדכן הגדול ביותר לסדרת שעוני האפל ווטש. וכעת עם watchOS 11, אפל ממשיכה לשפר את המערכת ולהתאים את פעיליות הספורט, הבריאות והשימוש בשעון ביום יום. העדכון החדש יצא ב-16 ספטמבר.

תמיכה

עדכון מערכת ההפעלה ה-watchOS 11 יתמוך בשעוני האפל ווטש הבאים:

  • Apple Watch SE (דור שני)
  • Apple Watch Series 6
  • Apple Watch Series 7
  • Apple Watch Series 8
  • Apple Watch Series 9
  • Apple Watch Ultra
  • Apple Watch Ultra 2
שתפו כתבה
מאת אבי דוד | Avi David עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 14 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra