פרסום ראשון: אייפון 16 בדרך לישראל - תרשמו את התאריך | The Verifier
תמונה: Midjourney

פרסום ראשון: אייפון 16 בדרך לישראל – תרשמו את התאריך

מאת אלדד מטמון | Eldad Matmon

בעוד כל חובבי הטכנולוגיה נרגשים וממתינים לאירוע ההכרזה של אפל (Apple) שיתקיים הערב בקופרטינו, בו תחשוף את סדרת האייפון 16 לצד מוצרים נוספים, בישראל כבר יש תחושה של מתח וכסיסת ציפורניים לקראת נחיתת המכשירים בנמל התעופה בן גוריון.

לפי מידע חדש שהגיע אלינו, כבר יש תאריך צפוי להגעת המכשירים. על פי הדיווח, האייפונים החדשים צפויים לנחות על אדמת הקודש ב-27 בספטמבר. עם זאת, המידע עדיין מעורפל באשר לזמינותם בחנויות. אם נסתמך על הניסיון מהשנים האחרונות (בזמני שגרה), בדרך כלל רכישות מוקדמות של אייפונים בישראל החלו בשבוע בו המכשיר הושק בארה”ב, והשנה מדובר ב-20 בספטמבר. כך שתאריך הגעת המכשירים ב-27 בספטמבר מתיישב עם ההשערות.

Ad image

כמו כן, כשבוע לאחר מכן נכנסת ישראל לתקופת החגים, כך שסביר להניח שהיבואנים ירצו לנצל את ההזדמנות ולהבטיח שהישראלים יוכלו להגיע לשולחן החג עם האייפון החדש והנוצץ שלהם.

מה דעתכם? חושבים שיגיע לפני תחילת החגים או שסביר שנראה אותו כאן ביניהם? שתפו אותנו בקבוצת הטלגרם, והצטרפו אלינו לערוץ ההטבות בטלגרם לעוד הפתעות.

עדכון, 14:28:

אחד היבואנים אישר כי ישראל תהיה בגל השני של ההשקה הגלובלית והאייפון 16 יגיע לחנויות לרכישה כשבועיים לאחר תחילת המכירה המוקדמת בארה”ב.

שתפו כתבה
מאת אלדד מטמון | Eldad Matmon עורך ראשי
עקוב:
ממקימי האתר ועורך ראשי | מעל לעשור בעולם ההייטק ובעל ניסיון רב בכתיבה טכנולוגית, לצד הופעות טלוויזיוניות ב׳סוגר עניין׳ עם שי גולדן בערוץ 13.