דיווח: האייפון 16 פרו ישאר במחיר התחלתי של $999; שיפור בחיי הסוללה | The Verifier
תמונה: הרשת החברתית X, בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

דיווח: האייפון 16 פרו ישאר במחיר התחלתי של $999; שיפור בחיי הסוללה

חברת אפל צפויה לשמור על מחיר הפתיחה של 999 דולר לאייפון 16 פרו, תוך הבטחה לשיפורים משמעותיים בחיי הסוללה ועוד.

מאת אבי דוד | Avi David

חברת אפל (Apple) צפויה לחשוף הערב את סדרת האייפון 16 ללא העלאת מחירים, תוך שיפור משמעותי בביצועי הסוללה. על פי דיווח של מארק גורמן מבלומברג, מחיר הפתיחה של אייפון 16 פרו יישאר 999 דולר, בדומה למחיר שנקבע לראשונה עם השקת אייפון X ב-2017.

הדיווח מפריך שמועות קודמות שטענו כי המחיר יעלה ל-1,099 דולר עם 256GB אחסון כברירת מחדל. גורמן מוסיף כי השוליים הדקים יותר של המכשיר יהיו “בולטים לעין”, וכי צפוי שיפור משמעותי בחיי הסוללה בכל הדגמים.

Ad image

בנוסף, הכפתור החדש המכונה “Capture Button” צפוי להופיע בכל ארבעת הדגמים של סדרת אייפון 16, ולא רק בדגמי הפרו. נושאים מרכזיים נוספים באירוע ההשקה יהיו בינה מלאכותית והשבבים החדשים מסדרת A18.

שיפור בחיי הסוללה יתקבל בברכה על ידי המשתמשים, שכן קיבולת הסוללה של האייפון נשארה יחסית קבועה בשנים האחרונות. הקפיצה המשמעותית האחרונה בביצועי הסוללה הייתה עם השקת אייפון 13 פרו ואייפון 13 פרו מקס ב-2021.

אירוע ההשקה של אפל יתחיל הערב בשעה 20:00 שעון ישראל, וניתן יהיה לצפות בו באתר אפל, באפליקציית Apple TV או ביוטיוב. אנחנו כמובן נעביר את האירוע בשידור חי בקבוצת הטלגרם שלנו – לחצו כאן והצטרפו!

שתפו כתבה
מאת אבי דוד | Avi David עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 14 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra