דיווח: אפל לא תציג הערב את ה-Apple Watch Ultra 3; צבע חדש במקום | The Verifier

דיווח: אפל לא תציג הערב את ה-Apple Watch Ultra 3; צבע חדש במקום

אפל צפויה להציג גרסה שחורה של ה-Apple Watch Ultra 2 באירוע ההשקה מחר, במקום להשיק דגם Ultra 3 חדש.

מאת אבי דוד | Avi David

על פי דיווח חדש של מארק גורמן מבלומברג, אפל (Apple) לא תציג דגם חדש של Apple Watch Ultra באירוע “It’s Glowtime” שיתקיים הערב. במקום זאת, החברה צפויה לעדכן את ה-Apple Watch Ultra 2 הקיים.

אפל ווטש אולטרה \ תמונה: אפל

למרות הציפיות המוקדמות לרענון של סדרת ה-Ultra, נראה כי אפל בחרה שלא להשיק דור שלישי של השעון היוקרתי והמתקדם יותר בסדרה. עם זאת, החברה תציע אפשרות צבע חדשה לדגם ה-Ultra 2 – גרסה בשחור. זהו מהלך שרבים ציפו לו כבר בהשקת הדגם בשנה שעברה. תמונות שדלפו מה-FCC בסוף השנה שעברה רמזו על אפשרות זו, וכעת נראה כי היא תתממש.

Ad image

ההחלטה שלא לרענן את ה-Apple Watch Ultra מעלה שאלות לגבי תמיכתו בתכונות חדשות, כמו זיהוי דום נשימה בשינה, שצפויות להגיע ל-Apple Watch Series 10. בנוסף, גורמן מציין כי ייתכן עיכוב בהשקת ה-Apple Watch SE החדש, שאמור להגיע עם מארז פלסטיק במקום אלומיניום.

אירוע ההשקה של אפל יתחיל הערב בשעה 20:00 שעון ישראל, וניתן יהיה לצפות בו באתר אפל, באפליקציית Apple TV או ביוטיוב. אנחנו כמובן נעביר את האירוע בשידור חי בקבוצת הטלגרם שלנו – לחצו כאן והצטרפו!

שתפו כתבה
מאת אבי דוד | Avi David עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 14 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra