עדכון צפוי לאוזניות AirPods Max של אפל: USB-C ושיפור בביטול רעשים | The Verifier
תמונה: Ervo Rocks / Unsplash

עדכון צפוי לאוזניות AirPods Max של אפל: USB-C ושיפור בביטול רעשים

לאחר שאמר במספר הזדמנויות כי לא נראה הערב עדכון לאוזניות ה-AirPods Max; מפרסם גרומן כי אפל אכן מתכוונת להראות הערב את הדור הבא.

מאת אבי דוד | Avi David

לפי דיווח של מארק גורמן מבלומברג, אפל (Apple) צפויה להכריז הערב (20:00) על דגם חדש של אוזניות ה-AirPods Max באירוע “It’s Glowtime”. זהו העדכון הראשון לאוזניות מאז השקתן בדצמבר 2020.

על פי הדיווח, הדגם החדש יכלול מספר שיפורים משמעותיים: ביטול רעשים משופר, אודיו אדפטיבי, ומעבר לחיבור USB-C. השינוי האחרון מתיישר עם המגמה הכללית של אפל למעבר לתקן זה במוצריה.

Ad image

ההכרזה על הדגם החדש מגיעה כהפתעה מסוימת, שכן בעבר גורמן ציין כי לא צפויים דגמים חדשים של AirPods Max באירוע ההשקה של האייפון. נראה כי התוכניות השתנו. האוזניות החדשות צפויות להיות מושקות לצד דגמי AirPods 4 החדשים באירוע מחר. עם זאת, לא צפויים עדכונים ל-AirPods Pro. עדיין לא ברור אם יחולו שינויים בעיצוב או בצבעים הזמינים של האוזניות.

מאז השקתן ב-2020 במחיר התחלתי של 549 דולר, ה-AirPods Max לא עודכנו, והפכו למוצר מיושן יחסית בחנות אפל. הן חסרו תכונות רבות שנוספו לדגמי AirPods Pro החדשים יותר. העדכון הצפוי אמור לשנות מצב זה. אנו מקווים כי אפל תשקול מחדש את נקודת המחיר הגבוהה של 549 דולר לאוזניות over-ear, שלטענת מבקרים אינן מציעות יתרונות דרמטיים על פני מתחרותיהן.

אירוע ההשקה של אפל יתחיל הערב בשעה 20:00 שעון ישראל, וניתן יהיה לצפות בו באתר אפל, באפליקציית Apple TV או ביוטיוב. אנחנו כמובן נעביר את האירוע בשידור חי בקבוצת הטלגרם שלנו – לחצו כאן והצטרפו!

שתפו כתבה
מאת אבי דוד | Avi David עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 14 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra