הוכרזו: AirPods 4 – עיצוב חדש, סינון רעשים ושדרוגי טעינה | The Verifier
תמונה: צילום מסך

הוכרזו: AirPods 4 – עיצוב חדש, סינון רעשים ושדרוגי טעינה

מאת אלדד מטמון | Eldad Matmon

באירוע ההכרזה “It’s Glowtime” של אפל, הוצגו ה-AirPods 4 החדשים, המציעים עיצוב משודרג ושיפור משמעותי בטכנולוגיות האודיו. זוג האוזניות החדשות מביאות חידושים בעיצוב, טכנולוגיות סינון רעשים ואפשרויות טעינה מתקדמות.

עיצוב חדש ושיפור בהתאמה

ה-AirPods 4 מגיעות בעיצוב שמשלב אלמנטים מה-AirPods 3 ומה-AirPods Pro, כולל גבעולים קצרים יותר. בעוד שהאוזניות לא כוללות את קצות הסיליקון הניתנים להחלפה כמו בדגמי ה-Pro, אפל מציינת כי הן מספקות התאמה משופרת שמבטיחה נוחות בשימוש ממושך.

Ad image
תמונה: צילום מסך

דגמים עם וללא סינון רעשים

ה-AirPods 4 מוצעות בשני דגמים נפרדים: הדגם המתקדם כולל טכנולוגיית סינון רעשים אקטיבית, ואילו הדגם הבסיסי אינו כולל תכונה זו. אפל שואפת להנגיש את חוויית האודיו האיכותית לשני סוגי משתמשים – אלה הזקוקים לסינון רעשים, ואלה שמעדיפים חוויית שימוש בסיסית יותר.

האוזניות החדשות מציעות גם יכולות חדשות כמו אינטרקציה באמצעות הראש כדי לענות לסירי, יכולת להתאים את הסאונד לסביבה וכן מצב שמאפשר לכם להנמיך ולשמוע את האנשים שמדברים איתכם בצורה אוטומטית מבלי לעשות שום דבר. ברגע שסיימתם לדבר המוזיקה תחזור לווליום המקורי.

טעינה אלחוטית באמצעות USB-C

אחד השדרוגים הבולטים ב-AirPods 4 הוא נרתיק הטעינה החדש, שמחליף את חיבור ה-Lightning הקודם ב-USB-C. מדובר במהלך שהופך את כל מערך המוצרים החדשים של אפל לתואמים לחיבור זה. בנוסף, ניתן להטעין את האוזניות באמצעות נרתיק הטעינה בצורה אלחוטית.

תמונה: צילום מסך

מחירים וזמינות

מחירי ה-AirPods 4 מתחילים ב-129 דולרים לדגם הבסיסי ללא סינון רעשים, ועד 179 דולרים לדגם המתקדם עם סינון רעשים ונרתיק טעינה. האוזניות החדשות יהיו זמינות לרכישה מוקדמת החל מהיום והן צפויות להגיע לחנויות ב-20 בספטמבר.

שתפו כתבה
מאת אלדד מטמון | Eldad Matmon עורך ראשי
עקוב:
ממקימי האתר ועורך ראשי | מעל לעשור בעולם ההייטק ובעל ניסיון רב בכתיבה טכנולוגית, לצד הופעות טלוויזיוניות ב׳סוגר עניין׳ עם שי גולדן בערוץ 13.