הוכרז: Apple Watch 10 – עיצוב דק יותר, ניטור דום שינה וטיטניום | The Verifier
תמונה: צילום מסך

הוכרז: Apple Watch 10 – עיצוב דק יותר, ניטור דום שינה וטיטניום

מאת אלדד מטמון | Eldad Matmon

באירוע ההכרזה של אפל שנערך הערב, הוצג ה-Apple Watch X, המציין את 10 השנים להשקת השעון החכם הראשון של החברה ב-2015. הדגם החדש מביא עיצוב דק יותר, לצד שדרוגים משמעותיים בתכונות הבריאות והספורט של השעון.

עיצוב

ה-Apple Watch X מגיע עם עיצוב דק יותר בהשוואה לדגמים הקודמים, עם זמינות בשני גדלים: 42 מ”מ ו-46 מ”מ. העיצוב החדש שומר על המראה הקלאסי עם כתר דיגיטלי וכפתור צד, אך מציע גוף קל ודק יותר. בנוסף, אפל הציגה תצוגות שעון חדשות שמנצלות את המסך הגדול בצורה טובה יותר.

Ad image

השעון החדש מגיע בגוף אלומיניום בוהק יותר עם שלושה צבעים, שחור, רוז גולד ואלומיניום הקלאסי. לצד הגרסה הרגילה אפל משיקה גם גרסת טיטניום עם רצועות ותצוגות שעון תואמות.

תמונה: צילום מסך

שדרוגי מסך ועמידות למים

השעון החדש מצויד במסך OLED מתקדם וחסכוני יותר באנרגיה, מה שתורם לשיפור בחיי הסוללה. אפל גם שדרגה את עמידות השעון למים, עם תמיכה בפעילות ימית בעומק של עד 20 מטרים, ושילבה את אפליקציית העומק שהוצגה לראשונה עם ה-Apple Watch Ultra.

תמונה: צילום מסך

ביצועים עם שבב S10 ושדרוגים בלוח הלוגי

ה-Apple Watch X מגיע עם שבב ה-S10 המתקדם, המאפשר ביצועים מהירים וחלקים יותר. השעון כולל לוח לוגי דק יותר המצופה בנחושת עם שרף, מה שמגדיל את העמידות ומשפר את ניהול החום. שיפורים אלה מאפשרים לשעון להיות עמיד יותר ולפנות מקום לרכיבים נוספים.

תמונה: צילום מסך

פיצ’רים רפואיים משודרגים

השעון החדש כולל חיישנים משודרגים למדידת קצב הלב ו-ECG, המאפשרים כעת זיהוי מוקדם של דום נשימה בשינה. הפיצ’ר החדש מאפשר לשעון לאסוף נתוני שינה במשך מספר ימים ולספק חיווי אם ישנם סימנים לדום נשימה.

תמונה: צילום מסך

היה גם אולטרה

אפל ניצלה את ההזדמנות לשבח את דגם האולטרה של השעון החכם שלה והציגה צבע חדש – שחור סאטן, לצד הרחבת השותפויות עם מעצבים כמו הרמס, המספקים רצועות לסדרת השעונים הרגילה.

תמונה: צילום מסך

מחיר וזמינות

השעון החדש יהיה זמין לרכישה מוקדמת בתצורת GPS ותצורת סלולר החל מהיום ובמחיר התחלתי של 399 דולרים ו-499 דולרים לגרסת הסלולרית. דגם האולטרה 2 גם הוא יהיה זמין החל מהיום לרכישה מוקדמת עבור 799 דולרים. כל השעונים יגיעו לחנויות ולרוכשים ב-20 בספטמבר.

שתפו כתבה
מאת אלדד מטמון | Eldad Matmon עורך ראשי
עקוב:
ממקימי האתר ועורך ראשי | מעל לעשור בעולם ההייטק ובעל ניסיון רב בכתיבה טכנולוגית, לצד הופעות טלוויזיוניות ב׳סוגר עניין׳ עם שי גולדן בערוץ 13.