גורמן: iOS 18.2 יכלול את יצירת התמונות ואימוג'ים מותאמים אישית | The Verifier

גורמן: iOS 18.2 יכלול את יצירת התמונות ואימוג’ים מותאמים אישית

כלי Image Playground ו-Genmoji צפויים להגיע לאייפון עם עדכון iOS 18.2 בין החודשים נובמבר לדצמבר; משתמשים יוכלו ליצור תמונות ואימוג'ים מותאמים אישית.

מאת אבי דוד | Avi David

חברת אפל (Apple) עומדת להשיק שני כלים חדשניים המבוססים על בינה מלאכותית במסגרת עדכון iOS 18.2, כך על פי דיווח של מארק גורמן מבלומברג. הכלים, הנקראים “Image Playground” ו-“Genmoji”, צפויים להיכלל בגרסת הבטא של מערכת ההפעלה, שתושק ככל הנראה בין חודשי נובמבר לדצמבר הקרובים.

Image Playground הוא כלי שיאפשר למשתמשים ליצור תמונות מגוונות באמצעות בינה מלאכותית. המשתמשים יוכלו לבחור בין שלושה סגנונות: אנימציה, איור וסקיצה. עם זאת, הכלי לא יתמוך ביצירת תמונות פוטוריאליסטיות.

Ad image

Genmoji, לעומת זאת, יאפשר למשתמשים ליצור אימוג’ים מותאמים אישית על בסיס תיאור מילולי. הכלי יאפשר ביטוי עצמי מעבר לתקן האימוג’י המקובל, ויוכל לשמש כתמונות בשיחות, מדבקות או תגובות. יהיה ניתן אפילו ליצור Genmojis של חברים ובני משפחה.

גורמן ציין כי העדכון לא יכלול את הגרסה החדשה של סירי עם הקשר אישי, שצפויה להגיע רק באביב הבא עם iOS 18.4. כמו כן, תמיכה ב-ChatGPT בסירי ובמערכת כולה עדיין לא נכללת בתוכניות הקרובות, אך מנכ”ל אפל, טים קוק, הבטיח כי תכונה זו תהיה זמינה עד סוף השנה.

בינתיים, אפל מתכוננת להשקת סדרת האייפון 16 באירוע “Glowtime” ב-9 בספטמבר שיערך מחר (שני) ויועבר בשידור חי בשעה 20:00 שעון ישראל.

שתפו כתבה
מאת אבי דוד | Avi David עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 14 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra