שירות רשמי של גוגל בישראל עבור מכשירי הפיקסל? לא בדיוק, אבל מתקרבים | The Verifier
תמונה: צילום מסך

שירות רשמי של גוגל בישראל עבור מכשירי הפיקסל? לא בדיוק, אבל מתקרבים

מאת אלדד מטמון | Eldad Matmon

רשת GoMobile הכריזה היום על שיתוף פעולה חדש שמביא בשורה ללקוחות מכשירי Google Pixel בישראל. שיתוף הפעולה מאפשר שדרוג משמעותי לשירותי האחריות עבור מכשירי Google Pixel בגרסאות האירופאיות שנקנו דרך GoMobile, כאשר כל המכשירים יקבלו שירות במעבדה רשמית ומוסמכת של Google באירופה.

איך זה עובד?

במהלך שנת האחריות הראשונה, במקרים של תקלה המכוסה תחת אחריות היצרן (כלומר לא שברי מסך או נזקי לקוח), GoMobile תבצע בדיקה ראשונית ותוכל לאשר את החלפת המכשיר ללקוח באופן מיידי, ללא צורך בשליחה לחו”ל – למעט מקרים קיצוניים מאוד.

Ad image

עם זאת, לאחר השנה הראשונה, בששת חודשי האחריות הנוספים שמוענקים כחלק משיתוף הפעולה, המכשירים יישלחו על ידי GoMobile, ועל חשבונם, למעבדת Google באירופה, שם הם יתוקנו או יוחלפו, ללא עלות נוספת מצד הלקוח.

בכל מקרה, לקוחות יוכלו למסור את המכשיר לתיקון בכל אחד מסניפי GoMobile, כשהרשת תדאג לכל שלבי התהליך – מהמסירה ועד לתיקון או החלפת המכשיר, ללא עלות כמובן.

חברת GoMobile היא שחקנית מוכרת בשוק מכשירי הפיקסל בישראל. בעוד שאין נוכחות רשמית של גוגל ומכשיריה בארץ הקודש, GoMobile ממשיכה להרחיב את שירותי התמיכה שלה למוצרי החברה ולהגביר את נוכחות המותג בשוק הישראלי.

שתפו כתבה
מאת אלדד מטמון | Eldad Matmon עורך ראשי
עקוב:
ממקימי האתר ועורך ראשי | מעל לעשור בעולם ההייטק ובעל ניסיון רב בכתיבה טכנולוגית, לצד הופעות טלוויזיוניות ב׳סוגר עניין׳ עם שי גולדן בערוץ 13.