דיווח: סדרת ה-Galaxy S25 עשויה להשתמש בשבבי סנאפדרגון בלבד | The Verifier
לוגו סמסונג \ תמונה: Jonathan Kemper

דיווח: סדרת ה-Galaxy S25 עשויה להשתמש בשבבי סנאפדרגון בלבד

דיווחים חדשים מרמזים על שינוי אסטרטגי בבחירת המעבדים של סמסונג לסדרת הדגל שלה ה-Galaxy S25

מאת אבי דוד | Avi David

סערה מתחוללת בעולם הסמארטפונים לקראת השקת סדרת גלקסי S25 של סמסונג, המתוכננת לשנה הבאה. דיווחים חדשים מעלים אפשרות מפתיעה: החברה הקוריאנית עשויה לזנוח את מעבדי האקסינוס שלה לטובת שימוש בלעדי בשבבי סנאפדרגון מבית קוואלקום בכל דגמי הסדרה.

למרות שסמסונג (Samsung) אישרה רשמית בחודש יולי את השימוש במעבד אקסינוס 2500 במוצרי הדגל שלה, מה שרמז על אפשרות להטמעתו בגלקסי S25, דיווח חדש של העיתון הדרום קוריאני Hankyung מציע תפנית מפתיעה. על פי הדיווח, סמסונג שוקלת להשתמש אך ורק במעבדי סנאפדרגון בכל דגמי סדרת ה-S25, מהלך שעולה בקנה אחד עם תחזית קודמת של האנליסט מינג-צ’י קו.

Ad image

החלטה זו, אם תתממש, תהווה שינוי משמעותי ביחס לאסטרטגיית השבבים של סמסונג בשנים האחרונות. בסדרת הגלקסי S24 הנוכחית, למשל, החברה השתמשה במעבד אקסינוס 2400 בדגמי ה-S24 וה-S24+, בעוד שה-S24 Ultra צויד במעבד סנאפדרגון 8 Gen 3.

הסיבה המשוערת למהלך זה היא הרצון של סמסונג להשתמש ב”רכיבים בעלי הביצועים הגבוהים ביותר”, כפי שמצוטט בדיווח. זאת, ככל הנראה, כמענה לביקורות על ביצועי סדרת הגלקסי S בעבר. מעבד הסנאפדרגון 8 Gen 4, שצפוי להיות מוטמע בסדרת ה-S25, מבטיח שיפור משמעותי בביצועים, עם עלייה של כמעט 30% לעומת הדור הקודם.

בנוסף לשינוי במעבדים, שמועות מצביעות על שדרוגים משמעותיים במצלמות של ה-Galaxy S25 Ultra, וכן על אפשרות שזה יהיה המכשיר הדק ביותר בסדרת האולטרה מאז ה-Note20 Ultra.

בעוד שהמידע הזה מעורר עניין רב, חשוב לזכור כי מדובר בשמועות בלבד בשלב זה. סמסונג טרם אישרה רשמית את פרטי סדרת ה-S25, ויתכנו שינויים עד להשקה הרשמית.

שתפו כתבה
מאת אבי דוד | Avi David עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 14 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra