הדלפה חדשה מציגה את ה־PlayStation 5 Pro יחד עם תאריך ההשקה | The Verifier
סקיצה הממחישה את העיצוב הסופי של ה-PS5 Pro | תמונה/איור: Dealabs

הדלפה חדשה מציגה את ה־PlayStation 5 Pro יחד עם תאריך ההשקה

אחרי ציפייה רבה וחשש מביטול הפרויקט, עיצובה של קונסולת המשחקים PlayStation 5 Pro מודלף, יחד עם פרטים נוספים אודותיה ותאריכי מפתח. המחיר עדיין בגדר תעלומה - אבל לא להרבה זמן.

מאת אלעד קאופמן | Elad Kaufman

פרטים חדשים אודות קונסולת המשחקים החדשה של סוני (Sony), הפלייסטיישן 5 פרו, נחשפים הודות למדליף בשם billbill-kun, שנחשב לאמין על פי האתר Dealabs. לפי הדיווחים, ערכות הפיתוח של הקונסולה החדשה נשלחו למבחר מפתחים כבר במאי האחרון, אך העיצוב שלהן נותר זהה לזה של קונסולת הפלייסטיישן 5 הרגילה. ההדלפה החדשה מציגה פרטים עיצוביים עיקריים על הקונסולה.

פרטי ההדלפה

ההדלפה מציגה סקיצה של ה־PlayStation 5 Pro שיצר המדליף על בסיס התמונות הרשמיות, כדי שלטענת המדליף, לא יפר זכויות יוצרים (כי מי רוצה להיתבע?).

Ad image
סקיצה הממחישה את העיצוב הסופי של ה-PS5 Pro.
סקיצה הממחישה את העיצוב הסופי של ה-PS5 Pro | תמונה/איור: Dealabs

העיצוב של הפלייסטיישן 5 פרו החדשה זהה בעיקרו לעיצוב של הפלייסטיישן 5 Slim שהוכרזה בנובמבר שעבר, רק מעט עבה יותר. בחזית הקונסולה ימצאו 2 חיבורי USB-C וכפתור הפעלה, וצבעי השחור־לבן שהיו בשאר דגמי הסדרה – ישארו זהים. לעומת דגם ה־Slim, ה־Pro מגיע עם 3 פסים שחורים המחלקים את הפאנלים הצידיים של הקונסולה ל־2 וכנראה יאפשרו את הוספת קורא הדיסקים המודולרי שלא הופיע בהדלפה.

רנדר שעוצב על על בסיס ה־PS5 Slim וההדלפה.
רנדר לא־רשמי של ה־PlayStation 5 Pro, על בסיס ההדלפה | מקור: 𝕏, paulo sousa

חובבי העדכונים מעט יתאכזבו, כיוון שבקרי ה־DualSense V2 האלחוטיים לא צפויים לקבל שדרוג, וכך גם אחסון ה־SSD המובנה שישאר בנפח 1TB.

לפי ההדלפות, ה־PlayStationn 5 Pro תוכרז באירוע ב־9 בספטמבר (במקביל לאירוע ההכרזה השנתי של אפל), ותגיע לחנויות ב־6 בדצמבר, בדיוק בזמן לעונת ההחגים האמריקאית.

שתפו כתבה
כתב חדשות אנדרואיד | מכור לטכנולוגיה מכל הסוגים מגיל 0, מת על שיאומי אבל מסתובב עם מכשיר גלקסי. בעל נסיון ניהול מגוון קבוצות טכנולוגיה בטלגרם ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם Ctech. | סלולרי: Samsung Galaxy S23 Ultra מחשב: Acer Swift X 2022 14" שעון חכם: Xiaomi Band 8