אפל מפטרת כמאה עובדים מקבוצת השירותים בעקבות שינוי אסטרטגי | The Verifier
טים קוק מנכ״ל אפל \ תמונה: אפל

אפל מפטרת כמאה עובדים מקבוצת השירותים בעקבות שינוי אסטרטגי

מאת אבי דוד | Avi David
חדשות מתפרצות

בצעד יוצא דופן, חברת אפל (Apple) הודיעה על פיטורים של כמאה עובדים מקבוצת השירותים שלה. המהלך, שנחשף ביום שלישי על ידי גורמן מבלומברג, מסמן שינוי משמעותי בסדרי העדיפויות של החטיבה החיונית הזו בחברה.

מקורות מקורבים לנושא, שביקשו להישאר בעילום שם, מסרו כי העובדים המפוטרים השתייכו למספר צוותים שונים תחת ניהולו של אדי קיו, סגן הנשיא הבכיר לשירותים באפל. קבוצת השירותים, הידועה באחריותה על מוצרים כמו אפל מיוזיק, אפל TV+ ושירותים פיננסיים של החברה, נחשבת לאחד ממנועי הצמיחה המרכזיים של אפל בשנים האחרונות.

Ad image

פיטורים בהיקף כזה הם צעד נדיר עבור אפל, חברה המוכרת ביציבותה ובנאמנותה לעובדיה. המהלך מעורר שאלות לגבי האסטרטגיה העתידית של החברה בתחום השירותים הדיגיטליים, שהפך למקור הכנסה משמעותי עבורה בשנים האחרונות.

למרות שמדובר במספר קטן יחסית של עובדים בהתחשב בגודלה של אפל, המהלך מושך תשומת לב רבה בתעשייה. זאת במיוחד לאור העובדה שאפל נמנעה מפיטורים המוניים בתקופה האחרונה, בניגוד למגמה שנראתה בחברות טכנולוגיה גדולות אחרות.

אפל טרם הגיבה רשמית לדיווחים על הפיטורים, אך החברה מתכננת להציע תמיכה ותוכניות מעבר לעובדים שנפגעו.

שתפו כתבה
מאת אבי דוד | Avi David עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 14 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra