בלומברג: אפל תערוך את אירוע האייפון 16 ב-10 בספטמבר | The Verifier
טים קוק מנכ״ל אפל \ תמונה: אפל

בלומברג: אפל תערוך את אירוע האייפון 16 ב-10 בספטמבר

ההזמנות לאירוע הסתיו השנתי של אפל, שיכלול אייפונים, שעונים ואוזניות נקבע ל-10 בספטמבר. החברה תוציא הודעה מסודרת כבר בימים הקרובים. כל מה שצפוי לנו.

מאת אבי דוד | Avi David
חדשות מתפרצות

על פי דיווח חדש של מארק גרומן מבלומברג, חברת אפל (Apple) מתכוננת לאירוע ההכרזה השנתי שלה, שצפוי להתקיים ב-10 בספטמבר 2024. באירוע זה, שיתקיים ככל הנראה ביום שלישי השני של חודש ספטמבר כמיטב המסורת, צפויה החברה לחשוף מגוון רחב של מוצרים חדשים.

במרכז האירוע יעמדו מכשירי הדגל החדשים: אייפון 16 ואייפון 16 פרו. החידוש המרכזי במכשירים אלה יהיה כפתור קיבולי חדש בצד המכשיר, שישמש לצילום תמונות וסרטונים. בנוסף, צפויים שיפורים במסכים ובמצלמות של המכשירים. אפל צפויה גם להדגיש את יכולות הבינה המלאכותית של המכשירים החדשים, שיתבססו על שבב A18 החדש.

Ad image

לצד האייפונים, צפויה אפל להציג את סדרת השעונים החכמים החדשה שלה. זו תכלול את אפל ווטש סדרה 10, אפל ווטש אולטרה 3, וככל הנראה גם דגם חדש ומוזל של אפל ווטש SE. השעונים החדשים צפויים להציע שיפורים בדיוק המדידה, חיי סוללה ארוכים יותר ותכונות בריאות מתקדמות.

בתחום האוזניות, אפל צפויה להכריז על שתי סדרות חדשות של אירפודס 4. הסדרה הראשונה תהיה מוזלת ותחליף את האירפודס 2 הנוכחיים, במטרה להציע אלטרנטיבה איכותית במחיר נגיש יותר. הסדרה השנייה תישאר במחיר הדומה לזה של האירפודס הנוכחיים, אך תציע תכונות מתקדמות יותר, כגון ביטול רעשים משופר ואיכות שמע גבוהה יותר.

אמנם אפל טרם אישרה רשמית את מועד האירוע, אך צפוי כי בשבוע הקרוב ישלחו הזמנות לאנשי תקשורת נבחרים. על פי ההערכות, המוצרים החדשים יגיעו לחנויות ברחבי העולם החל מה-20 בספטמבר.

ומה לגבי מחשבי המק? אפל צפויה לערוך אירוע נוסף או השקה ״שקטה״ בחודש אוקטובר לאחר מכן. אז תכריז ותשיק רגע לפני תקופת החגים בארה״ב, את סדרת מחשבי המק מבוססים מעבדי ה-M4.

שתפו כתבה
מאת אבי דוד | Avi David עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 14 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra