אינסטגרם משיקה תכונה חדשה: שיר בפרופיל. נשמע לכם מוכר? | The Verifier

אינסטגרם משיקה תכונה חדשה: שיר בפרופיל. נשמע לכם מוכר?

הרשת החברתית הפופולרית משיקה עדכון המעורר דיון בקרב משתמשים ומומחי טכנולוגיה. התכונה החדשה, המזכירה אלמנטים מרשתות חברתיות מוקדמות, מציעה למשתמשים אפשרות נוספת להתבטא בפרופיל האישי.

מאת אבי דוד | Avi David

אינסטגרם (Instagram), הרשת החברתית הפופולרית מבית מטא, השיקה תכונה חדשה המאפשרת למשתמשים להוסיף מוזיקה לפרופיל האישי שלהם. התכונה, המזכירה אלמנטים מרשתות חברתיות משנות האלפיים המוקדמות, מרחיבה את אפשרויות הביטוי האישי של המשתמשים.

שיר בפרופיל – ככה זה עובד

משתמשים יכולים לבחור שיר מתוך ספריית המוזיקה הרחבה של אינסטגרם ולהוסיף אותו לפרופיל שלהם. השיר יופיע מתחת לביוגרפיה, כאשר מבקרים בפרופיל יוכלו להשמיע קטע של 30 שניות מהשיר לפי בחירתם. כדי להוסיף את השיר, גשו אל עמוד האינסטגרם שלכם, לחצו על עריכת פרופיל, גללו למטה עד האופציה החדשה בשם “מוזיקה”, ובחרו את השיר הרצוי.

Ad image

ברשתות השוו את הפיצ’ר החדש לתכונה בולטת שהייתה ברשת החברתית MySpace, שהייתה פופולרית בשנות ה-2000 המוקדמות, וגם שם ניתן היה להוסיף מוזיקה לפרופיל. אך בניגוד ל-MySpace, כחלק מהתכונה החדשה שאינסטגרם הציגה, השירים אינם מושמעים אוטומטית.

כדי להשיק את התכונה החדשה, אינסטגרם יצרה שיתוף פעולה עם הזמרת סברינה קרפנטר. במסגרת שיתוף הפעולה, קרפנטר משתמשת בפיצ’ר החדש כדי לחשוף בלעדית קטע מהשיר “Taste” מתוך אלבומה החדש “Short n’ Sweet”, שעתיד לצאת בקרוב. שיתוף הפעולה כעת מדגים איך ניתן להוסיף עוד מימד לאמנים שיכולים להשתמש בתכונה החדשה כדי ליצור קשר ישיר יותר עם המעריצים שלהם.

בנוסף, אינסטגרם מוסיפה מספר תכונות נסתרות הקשורות לאלבום הקרוב של קרפנטר, “Short n’ Sweet”. שימוש במילות מפתח מסוימות כמו “Sabrina” או באימוג’י של כוס קפה יהפוך הודעות Notes זמניות לכחולות בהירות, ויש גם ערכת נושא לצ’אט בעיצוב קרפנטר הכוללת נשיקות שפתון.

לצד תכונת המוזיקה, אינסטגרם הכריזה על מספר עדכונים נוספים. המשתמשים יכולים כעת להעלות עד 20 תמונות או סרטונים בפוסט יחיד באמצעות פיצ’ר הקרוסלה, לעומת המגבלה הקודמת של 10 פריטים. הרחבה זו מאפשרת למשתמשים לספר סיפורים מורכבים יותר ולשתף חוויות מקיפות יותר בפוסט בודד.

שתפו כתבה
מאת אבי דוד | Avi David עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 14 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra