גוגל משתלטת על מחשבים מבוססים Windows עם אפליקציה חדשה | The Verifier
הכירו את חבילת האפליקציות החדשה של גוגל ה-Google Essentials

גוגל משתלטת על מחשבים מבוססים Windows עם אפליקציה חדשה

האפליקציה החדשה תאפשר גישה קלה לשירותי גוגל הפופולריים, כולל Google Play Games, בתחילה תהיה זמינה למחשבי HP.

מאת אבי דוד | Avi David

חברת גוגל (Google) הכריזה היום (שישי, 23.08) על השקת Google Essentials, אפליקציה חדשה המיועדת להקל על משתמשי מחשבי Windows לגלות ולהתקין את שירותי גוגל המובילים. האפליקציה תהיה זמינה תחילה על כל מותגי המחשבים האישיים והגיימינג של HP, כולל Spectre, Envy, Pavilion, OMEN, Victus ו-HP Brand, ובקרוב גם על מותגי OmniBook.

Google Essentials מציעה גישה למגוון שירותים, ביניהם:

Ad image
  1. Google Play Games: המאפשר גישה לאלפי משחקים ניידים ומשחקי PC מקוריים, כמו Clash of Clans ו-CookieRun: Tower of Adventures. המשתמשים יוכלו לסנכרן את התקדמותם במשחקים בין מכשירים אנדרואיד למחשבים אישיים.
  2. Google Photos ו-Google Messages: לצפייה קלה באלבומי תמונות ומענה להודעות טקסט.
  3. כלי פרודוקטיביות: קיצורי דרך לשירותים כמו Google Docs, Drive ו-Calendar.
  4. ניסיון של Google One: מנויים זכאים יוכלו לקבל גישה לניסיון של חודשיים ל-Google One עם 100GB אחסון בענן.

אשיש פימפלאפורה (Ashish Pimplapure), מנהל שותפויות אסטרטגיות בגוגל, הדגיש את גמישות השימוש באפליקציה: “אנחנו רוצים להבטיח שאתם בשליטה על החוויה שלכם. תוכלו להסיר כל שירות של גוגל – או את Google Essentials בכללותה – בכל עת.”

גוגל מתכננת להרחיב את זמינות Google Essentials למחשבים ניידים ונייחים נוספים בחודשים הקרובים, מה שמסמן את המשך המאמצים של החברה להעמיק את נוכחותה בפלטפורמת Windows.

כאשר האפליקציה תהיה זמינה להורדה] ומידע נוסף מגוגל או מ-HP יהיו זמינים, אנחנו נעדכן בהתאם.

שתפו כתבה
מאת אבי דוד | Avi David עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 14 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra