דיווח: אפל תשיק את ה-AirPods 4 בשתי גרסאות חדשניות | The Verifier
האיירפודס 4 יגיעו ב-2 תצורות \ תמונה: Klim Musalimov Unsplash

דיווח: אפל תשיק את ה-AirPods 4 בשתי גרסאות חדשניות

מאת אבי דוד | Avi David

לפי דיווחים אחרונים של מארק גורמן מבלומברג, אפל (Apple) עומדת להשיק שני דגמים חדשים של AirPods 4 כבר בחודש הבא. המהלך הזה מסמן שינוי אסטרטגי משמעותי עבור החברה בשוק האוזניות האלחוטיות.

הדגם הראשון מיועד להחליף את ה-AirPods 2, שהיו האפשרות הבסיסית של אפל מאז 2019. הדגם השני, ברמת ביניים, נועד להחליף את ה-AirPods 3 שהושקו ב-2021. שני הדגמים החדשים צפויים לשמור על עיצוב דומה, אך עם הבדל מהותי אחד: ביטול רעשים אקטיבי.

Ad image

לפי גורמן, דגם הביניים של AirPods 4 יכלול טכנולוגיית ביטול רעשים אקטיבית, בעוד שהדגם הבסיסי יהיה ללא תכונה זו. בנוסף, צפוי כי שני הדגמים יעברו לחיבור USB-C, בהתאם למגמה הכללית של אפל. סביר להניח שהדגם הבסיסי לא יתמוך בטעינה אלחוטית, בעוד שדגם הביניים כן יציע אפשרות זו.

אפל צפויה להשיק את אוזניות ה-AirPods 4 בספטמבר הקרוב, לצד סדרת האייפון 16 החדשה. ומה לגבי ה-AirPods Max? קיבלנו מכם לא מעט שאלות לגבי האוזניות, וכרגע עוד לא ברור והאם מתי באפל ישיקו את הדור הבא.

שתפו כתבה
מאת אבי דוד | Avi David עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 14 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra