עדכון שקט: אינסטגרם הוסיפה אפשרויות לפוסט הקרוסלה שאולי לא הכרתם | The Verifier
תמונה: אינסטגרם

עדכון שקט: אינסטגרם הוסיפה אפשרויות לפוסט הקרוסלה שאולי לא הכרתם

אינסטגרם מציגה עדכונים לפיצ'ר הקרוסלה, המרחיבים את אפשרויות השיתוף והעריכה בפלטפורמה. השינויים כוללים הגדלת מספר התמונות בפוסט ושיפורים בכלי העריכה. כיצד ישפיעו שינויים אלה על השימוש שלכם ברשת החברתית?

מאת אלדד מטמון | Eldad Matmon

אינסטגרם (Instagram), אחת הפלטפורמות המובילות לשיתוף תמונות וסרטונים, ממשיכה להתחדש ולהתאים את עצמה לצרכים המשתנים של קהל היעד שלה. לאחרונה, החברה שיחררה סדרת עדכונים משמעותיים לאחד הפיצ’רים הפופולריים ביותר שלה – פוסט הקרוסלה, אבל נראה שלא כולם היו מודעים אליהם.

הגדלת מספר התמונות בפוסט קרוסלה

עד כה, משתמשים יכלו לשתף עד עשר תמונות או סרטונים בפוסט קרוסלה בודד. כעת, הפלטפורמה מרחיבה את הגבול הזה ל-20 פריטי מדיה. זהו שינוי משמעותי שיאפשר למשתמשים לספר סיפורים מורכבים יותר, להציג קולקציות נרחבות או לשתף חוויות מקיפות יותר בפוסט אחד.

Ad image

אינסטגרם ציינה כי היא עדיין בוחנת את ההשפעות של שינוי זה על התנהגות המשתמשים והאלגוריתם, ולא מן הנמנע שבעתיד המספר אף יגדל. שינוי זה צפוי להשפיע במיוחד על עסקים, מותגים ויוצרי תוכן שיוכלו להציג מגוון רחב יותר של מוצרים או עבודות בפוסט אחד.

כלי עריכה מתקדמים לתמונות

אינסטגרם מביאה את היכולות היצירתיות של הסטורי אל עולם הפוסטים. המשתמשים יוכלו כעת להוסיף תמונות נוספות על גבי תמונה קיימת, ליצור קולאז’ים מורכבים ולשחק עם מגוון צורות של מסגרות. הפונקציונליות הזו, שהייתה עד כה נחלתם של אפליקציות עריכה חיצוניות, מאפשרת למשתמשים ליצור תוכן ויזואלי עשיר ומורכב יותר מבלי לצאת מהאפליקציה.

ניתן לשנות את צורת המסגרת של התמונות המוספות (כגון עיגול, לב, כוכב או ריבועים שונים) בלחיצה פשוטה, מה שמאפשר יצירת עיצובים מגוונים ומעניינים.

הוספת טקסט לתמונות

אחד החידושים המשמעותיים ביותר הוא האפשרות להוסיף טקסט ישירות על גבי התמונות בפוסט קרוסלה. תכונה זו פותחת אפשרויות רבות למשתמשים:

  1. עסקים יוכלו להוסיף מידע על מוצרים ישירות על התמונה.
  2. מעצבים ואמנים יוכלו להציג תהליכי “לפני ואחרי” עם הסברים מפורטים.
  3. יוצרי תוכן יוכלו להוסיף כיתובים מצחיקים או מידע נוסף שמעשיר את החוויה הויזואלית.
  4. מותגים יוכלו לשלב סלוגנים או מסרים שיווקיים ישירות בתמונות המוצר.
    תכונה זו צפויה להגביר את המעורבות של המשתמשים עם התוכן ולאפשר העברת מסרים מורכבים יותר בפורמט ויזואלי.

שליטה מתקדמת בשכבות

אינסטגרם מביאה את היכולת לסדר שכבות, שהייתה קיימת בסטורי, גם לפוסטים הרגילים. משתמשים יוכלו כעת לשנות את סדר השכבות של אובייקטים שונים בתמונה (כמו תמונות נוספות או טקסט) באמצעות לחיצה ארוכה וגרירה. זה מאפשר שליטה מדויקת יותר בקומפוזיציה של התמונה ומקל על תיקון טעויות בעת העריכה. תכונה זו במיוחד שימושית ליוצרי תוכן ומעצבים שמחפשים דיוק בהצגת העבודות שלהם.

אינסטגרם ממשיכה להתאים את עצמה לצרכים המשתנים של עולם המדיה החברתית, תוך שמירה על מקומה כאחת הפלטפורמות המובילות לשיתוף תוכן ויזואלי. מה דעתכם על השינויים החדשים?

התוכן פורסם לראשונה באתר של אלדד מטמון

שתפו כתבה
מאת אלדד מטמון | Eldad Matmon עורך ראשי
עקוב:
ממקימי האתר ועורך ראשי | מעל לעשור בעולם ההייטק ובעל ניסיון רב בכתיבה טכנולוגית, לצד הופעות טלוויזיוניות ב׳סוגר עניין׳ עם שי גולדן בערוץ 13.