הדלפה חושפת את הצבעים הרשמיים של סדרת האייפון 16 פרו | The Verifier

הדלפה חושפת את הצבעים הרשמיים של סדרת האייפון 16 פרו

הדלפה חדשה חושפת את צבעי ה-iPhone 16 Pro. האם הצבע החדש יהיה הלהיט הבא של אפל?

מאת אבי דוד | Avi David

המדליף סוני דיקסון פרסם תמונה חדשה המציגה את ארבעת הצבעים הצפויים של iPhone 16 Pro, כולל גרסת זהב-ורוד או “ברונזה” שמחליפה את הכחול הטיטניום בדגמי ה-iPhone 15 Pro הנוכחיים.

על פי האנליסט מינג-צ’י קו ומדליפים נוספים, דגמי ה-iPhone 16 Pro צפויים להגיע בצבעי שחור, לבן או כסף, אפור או “טיטניום טבעי”, וצבע ורוד או זהב-ורוד שיחליף את הכחול הטיטניום.

Ad image
צבעי סדרת האייפון 16 פרו

התמונה של דיקסון מדגימה את מה שניתן לצפות לו, במיוחד בכל הנוגע לגרסת הזהב-ורוד, שתוארה לאחרונה על ידי מדליף אחד כבעלת גוון דומה יותר לברונזה. מכיוון שאפל לא כללה אפשרות זהב בליין ה-iPhone 15, גרסה דומה עשויה לזכות לביקוש גבוה.

שמועה אחת מציעה כי אפל (Apple) משתמשת בתהליך משופר לגימור וצביעת הטיטניום, שיוביל למראה מבריק יותר מאשר הגימור המוברש של דגמי ה-iPhone 15 Pro. הגימור המבריק עשוי להיראות דומה יותר לפלדת האל-חלד שאפל השתמשה בה בשנים קודמות, אך יהיה עמיד יותר לשריטות.

צבעי סדרת האייפון 16

שמות הצבעים הרשמיים עדיין לא ידועים, אך ייתכן שאפל תבחר להישאר עם מיתוג הצבעים של טיטניום כפי שעשתה בדגמי ה-iPhone 15 Pro. סדרת ה-iPhone 16 החדשה צפויה להגיע בסביבות אמצע ספטמבר, כך שנדע בוודאות ממש בקרוב.

דיקסון חשף את הצבעים עבור דגמי ה-iPhone 16 הרגילים (שאינם Pro) בחודש שעבר. מה לדעתכם יהפוך לצבע הפופולרי השנה? הצטרפו לדיון בקבוצת הדיונים של The Verifier בטלגרם לחצו כאן!

שתפו כתבה
מאת אבי דוד | Avi David עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 14 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra