Age of Empires Mobile: תאריך ההשקה הרשמי נחשף | The Verifier

Age of Empires Mobile: תאריך ההשקה הרשמי נחשף

משחק האסטרטגיה האהוב Age of Empires מגיע למכשירים ניידים. הרשמו עוד עכשיו בהזמנה המוקדמת למשחק על מנת לקבל לא מעט תוספות בחינם.

מאת אבי דוד | Avi David

מיקרוסופט (Microsoft) מתכוננת להשיק גרסה ניידת חדשה של סדרת משחקי האסטרטגיה המצליחה שלה, Age of Empires. החברה הודיעה כי Age of Empires Mobile יושק רשמית ב-17 באוקטובר עבור מכשירי iOS ואנדרואיד.

הגרסה הניידת, שפותחה על ידי Timi Studios, מבטיחה לשמר את רוח המשחק המקורי תוך התאמתו לפלטפורמה הניידת. המשחק יכלול מספר מצבי משחק ליחיד המבוססים על המורשת של הסדרה, עם אלמנטים איקוניים מהמשחקים המקוריים.

Ad image

שחקנים יוכלו לבנות את האימפריה בעולם ימי ביניים תוסס וריאליסטי, הכולל ציביליזציות, ערים אימפריאליות ודמויות היסטוריות. המשחק מציע שדות קרב אינטראקטיביים עם מצורים על טירות, נשק ריאליסטי, והגנות רב-ממדיות בקרבות עם אלפי שחקנים מרחבי העולם.

מיקרוסופט מדגישה את החשיבות האסטרטגית במשחק, עם שטח ומזג אוויר אינטראקטיביים וריאליסטיים, וניהול של כוחות מרובים עם שליטה מיקרו בזמן אמת. בנוסף, המשחק יתמוך בקרבות 1 נגד 1 ויכלול תכונות ייחודיות שלא נמצאות בגרסאות המחשב והקונסולה.

ניתן כבר עכשיו להירשם מראש למשחק באתר הרשמי, מה שיאפשר להם לשחק מיד עם ההשקה ולקבל משאבים ופריטים נוספים במשחק. אם 3 מיליון אנשים יירשמו מראש לפני תאריך ההשקה, הם יקבלו גישה לדמות הגיבורה קליאופטרה השביעית.

שנת 2024 צפויה להיות משמעותית עבור סדרת Age of Empires, עם השקת הרימייק ל-Age of Mythology בתחילת ספטמבר עבור PC ו-Xbox, שיהיה זמין גם למנויי Xbox Game Pass מהיום הראשון.

שתפו כתבה
מאת אבי דוד | Avi David עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 14 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra