הדלפה חושפת את ה-Galaxy S25 Ultra בעיצוב חדש | The Verifier
האם כך הוא יראה? תמונה: IceUniverse X

הדלפה חושפת את ה-Galaxy S25 Ultra בעיצוב חדש

הדלפה חדשה חושפת שינויים מרגשים בעיצוב ה-Galaxy S25 Ultra של סמסונג. כל מה שצפוי לנו בדגם הבא.

מאת אבי דוד | Avi David

חברת סמסונג (Samsung) נמצאת במרכז סערת שמועות חדשה לאחר שדליפה מסקרנת חשפה פרטים על דגם הדגל העתידי שלה, ה-Galaxy S25 Ultra. המידע, שהגיע מהמדליף המוערך IceUniverse, מצביע על שינוי עיצובי משמעותי שעשוי לשנות את חוויית המשתמש בצורה דרמטית.

על פי המוקאפ שפורסם, ה-Galaxy S25 Ultra צפוי להציג פינות מעוגלות, בניגוד לפינות החדות של הדגם הנוכחי. שינוי זה עשוי לשפר משמעותית את הנוחות באחיזת המכשיר, נקודה שזכתה לביקורת בדגמים הקודמים.

Ad image

מקורות בכירים בסמסונג רומזים כי הדגם החדש יציג שדרוגים משמעותיים במיוחד בתחום המסך והמצלמות. עם זאת, נראה כי גודל המסך ויחס הגובה-רוחב שלו יישארו דומים לאלו של ה-Galaxy S24 Ultra.

שמועות נוספות מצביעות על אפשרות לזיכרון RAM של 16GB, מערך מצלמות משודרג הכולל חיישן ראשי של 200MP, ומעבד Exynos 2500 חדש. יש אף רמזים לאפשרות של שילוב מעבד MediaTek בסדרת ה-Galaxy S25.

למרות שעדיין מוקדם לקבוע בוודאות, סמסונג מתכוונת להציג חידושים משמעותיים בדגם הדגל הבא שלה רק בחודש ינואר 2025.

שתפו כתבה
מאת אבי דוד | Avi David עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 14 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra