מטא מקפיאה את פיתוח GTA: San Andreas בגרסת המציאות מדומה | The Verifier

מטא מקפיאה את פיתוח GTA: San Andreas בגרסת המציאות מדומה

הפרויקט השאפתני של מטא להביא את המשחק האייקוני "Grand Theft Auto: San Andreas" למציאות מדומה נתקל במכשול משמעותי ונדחה למועד לא ידוע

מאת אבי דוד | Avi David

חברת מטא (Meta), לשעבר פייסבוק, הודיעה על הקפאה בלתי מוגבלת בזמן של פרויקט המציאות המדומה השאפתני שלה – גרסת VR למשחק המפורסם “Grand Theft Auto: San Andreas”. ההכרזה המקורית על הפרויקט, שנעשתה באוקטובר 2021, עוררה התרגשות רבה בקרב מעריצי הסדרה וחובבי טכנולוגיית המציאות המדומה כאחד.

מארק צוקרברג, מנכ”ל מטא, התבטא בזמנו בהתלהבות על הפרויקט, באומרו כי הוא יציע לשחקנים “דרך חדשה לחלוטין לחוות את עולם המשחק האייקוני במציאות מדומה”. אולם, כמעט שלוש שנים לאחר מכן, החלום נראה רחוק מתמיד.

Ad image

בתגובה לפניית אתר החדשות IGN, דובר מטא אישר כי הפרויקט הוקפא. נציג החברה הוסיף כי הן מטא והן רוקסטאר, מפתחת המשחק המקורי, מתמקדות כעת בפרויקטים אחרים. למרות זאת, הם הביעו תקווה לשיתוף פעולה עתידי.

הסיבות המדויקות להקפאת הפרויקט לא נחשפו, מה שמעלה שאלות רבות לגבי האתגרים הטכניים והלוגיסטיים בהבאת משחק מורכב כמו GTA לפלטפורמת המציאות המדומה.

בעוד שהפרויקט הזה נמצא בהמתנה, Rockstar Games ממשיכה לעבוד על המשחק הבא בסדרה, “Grand Theft Auto 6”, הצפוי לצאת בסתיו 2025 עבור קונסולות ו-PC.

שתפו כתבה
מאת אבי דוד | Avi David עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 14 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra