גוגל משיקה את סדרת Pixel 9: עם תקשורת לווינית, מעבד טנסור 4 ובינה מלאכותית | The Verifier

גוגל משיקה את סדרת Pixel 9: עם תקשורת לווינית, מעבד טנסור 4 ובינה מלאכותית

מכשירי הדגל החדשים מציעים שילוב מתקדם של בינה מלאכותית, יכולות צילום משופרות וביצועים פורצי דרך, עם הבטחה לתמיכה ארוכת טווח של שבע שנים

מאת אלדד מטמון | Eldad Matmon

חברת גוגל (Google) הכריזה על השקת סדרת מכשירי הדגל החדשה שלה, Pixel 9, המציגה שיפורים משמעותיים בתחומי הצילום, הביצועים והיכולות המבוססות בינה מלאכותית. הסדרה החדשה כוללת את הדגמים Pixel 9, Pixel 9 Pro ו-Pixel 9 Pro XL, כאשר לראשונה מוצע דגם Pro בשני גדלים שונים.

המכשירים החדשים מצוידים בשבב Tensor G4 החדש של גוגל, המיועד לשפר את הביצועים היומיומיים ולהריץ מודלים מתקדמים של בינה מלאכותית. השבב החדש מאפשר למכשירים להפעיל את Gemini Nano עם יכולות מולטימודליות, המסייעות למכשיר להבין טקסט, תמונות וקול.

Ad image

מבחינת עיצוב, סדרת Pixel 9 מציגה מראה מחודש עם דגש על מערך המצלמות. המכשירים מתהדרים בגב זכוכית מט משי וצדדים ממתכת מלוטשת, והם עמידים פי שניים בהשוואה לדור הקודם. ה-Pixel 9 Pro ו-Pixel 9 Pro XL מגיעים עם מסכי Super Actua משופרים, ומצלמה קדמית חדשה ברזולוציה של 42 מגה-פיקסל.

ה-Pixel 9 מגיע עם מסך Actua בגודל 6.3 אינץ’, בהיר ב-35% יותר מה-Pixel 8. הוא מצויד במצלמה ראשית זהה לדגמי ה-Pro, ומצלמה רחבה משודרגת ל-48MP. המצלמה הקדמית כוללת פוקוס אוטומטי לסלפי חד יותר. המכשיר מגיע עם 12GB זיכרון RAM וסוללה שמספקת חיי סוללה ארוכים ב-20% בשימוש פעיל בהשוואה ל-Pixel 8.

ה-Pixel 9 Pro מציע מסך Super Actua בגודל 6.3 אינץ’, בעוד ה-Pixel 9 Pro XL מגיע עם מסך בגודל 6.8 אינץ’. שני הדגמים חולקים מפרט טכני דומה, כולל 16GB זיכרון RAM ומערך מצלמות משודרג. המצלמה הראשית והרחבה ברזולוציה של 48MP, ומצלמת טלפוטו 48MP עם זום אופטי 5x. הם מסוגלים לצלם וידאו עם זום Super Res עד 20x.

אחד החידושים המרכזיים הוא Gemini Live, מערכת שיחה מתקדמת עם בינה מלאכותית, שתהיה זמינה למנויי Gemini Advanced. רוכשי מכשירי Pixel 9 Pro, Pixel 9 Pro XL ו-Pixel 9 Pro Fold יקבלו שנה של מנוי Gemini Advanced בחינם.

גוגל מציגה גם את Pixel Studio, כלי חדשני ליצירת תמונות מאפס ישירות במכשיר, המשלב מודל דיפוזיה מקומי עם מודל Imagen 3 בענן. בנוסף, אפליקציית Pixel Screenshots החדשה מסייעת למשתמשים לשמור, לארגן ולאחזר מידע חשוב מצילומי מסך.

בתחום הצילום, המכשירים החדשים מציעים שיפורים משמעותיים, כולל תכונת Add Me המאפשרת לצלם תמונות קבוצתיות הכוללות את הצלם, מצב פנורמה משופר, ועריכת תמונות מתקדמת באמצעות Magic Editor. בנוסף, תכונת Video Boost משפרת את איכות הסרטונים, במיוחד בתנאי תאורה חלשה.

גוגל שיפרה גם את איכות השיחות עם תכונת Clear Calling, והוסיפה את Call Notes המספקת סיכום ותמליל מלא של שיחות טלפון. כמו כן, המכשירים החדשים הם הראשונים בעולם האנדרואיד לכלול את Satellite SOS, המאפשר ליצור קשר עם שירותי חירום באמצעות לוויין, גם ללא קליטה סלולרית.

סדרת Pixel 9 זמינה להזמנה מוקדמת החל מהיום, כאשר המחירים מתחילים ב-799 דולר ל-Pixel 9, 999 דולר ל-Pixel 9 Pro, ו-1099 דולר ל-Pixel 9 Pro XL. המכשירים יגיעו לחנויות החל מה-22 באוגוסט, עם זמינות משתנה בשווקים השונים. גוגל מבטיחה שבע שנים של עדכוני מערכת הפעלה, Pixel Drops ועדכוני אבטחה לכל מכשירי הסדרה החדשה, מה שמבטיח תמיכה ארוכת טווח ועדכניות טכנולוגית לאורך זמן.

שתפו כתבה
מאת אלדד מטמון | Eldad Matmon עורך ראשי
עקוב:
ממקימי האתר ועורך ראשי | מעל לעשור בעולם ההייטק ובעל ניסיון רב בכתיבה טכנולוגית, לצד הופעות טלוויזיוניות ב׳סוגר עניין׳ עם שי גולדן בערוץ 13.