הוכרז: Google Pixel Watch 3 - גדול יותר, בהיר יותר ומותאם לכושר | The Verifier

הוכרז: Google Pixel Watch 3 – גדול יותר, בהיר יותר ומותאם לכושר

השעון החכם החדש של גוגל מציע עיצוב מרהיב, ביצועים משופרים ותכונת בטיחות פורצת דרך לזיהוי אובדן דופק

מאת אלדד מטמון | Eldad Matmon

גוגל (Google) הכריזה היום על השקת ה-Pixel Watch 3, הדור החדש של השעון החכם הדגל שלה, המציג קפיצת מדרגה משמעותית בעיצוב, ביצועים ויכולות. השעון החדש מגיע בשני גדלים, כולל אופציה חדשה של 45 מ”מ, ומשלב כלים מקיפים לכושר והתאוששות עם סיוע בדרכים באמצעות אינטגרציה עמוקה עם מערכות גוגל ו-Pixel.

ה-Pixel Watch 3 מגיע בשני גדלים: 41 מ”מ ו-45 מ”מ, שניהם עם מסכי Actua מתקדמים הבהירים פי שניים מהדור הקודם, עם בהירות שיא של 2,000 ניטס. המסכים גדולים יותר עם שוליים קטנים יותר: הדגם של 45 מ”מ מציג 40% יותר מסך, והדגם של 41 מ”מ מציע 10% יותר מסך מה-Pixel Watch 2. הרזולוציה של המסכים לא צוינה בפירוט, אך הם מציעים קצב רענון משתנה מ-60Hz ועד 1Hz במצב תצוגה תמידית.

Ad image

השעון מצויד במערכת הפעלה Wear OS 5 וארכיטקטורת היברידית חסכונית בחשמל, המאפשרת חיי סוללה ליום שלם. מצב חיסכון בסוללה חדש מאריך את חיי הסוללה עד ל-36 שעות בשני הגדלים. הדגם של 45 מ”מ כולל סוללה גדולה ב-35% מהדור הקודם, והדגם של 41 מ”מ נטען מהר ב-20%, חוסך עד 15 דקות בטעינה מלאה.

ה-Pixel Watch 3 מציג שלושה כלים חדשים לניהול כושר: Daily Readiness, Cardio Load ו-Target Load. אלה מסייעים למשתמשים לאזן בין אימונים והתאוששות, תוך מעקב אחר מדדים ביומטריים מרכזיים כמו קצב לב במנוחה, שונות קצב הלב (HRV) ושינה לאחרונה.

השעון מציע גם כלים חדשים לרצים, כולל Workout Builder ליצירת ריצות מותאמות אישית, הדרכה בזמן אמת במהלך הריצה, וניתוח צורת ריצה לאחר מכן. השעון משתמש בחיישני תנועה מתקדמים ולמידת מכונה כדי לעקוב אחר קצב הצעדים, אורך וגובה הצעדים, וזמן המגע עם הקרקע.

תכונה פורצת דרך חדשה ב-Pixel Watch 3 היא Loss of Pulse Detection, המזהה אירועי אובדן דופק כאשר הלב מפסיק לפתע לפעום. במקרה כזה, השעון יכול להתקשר אוטומטית לשירותי חירום ולשתף הודעה אוטומטית עם הקשר קריטי ומיקום המשתמש.

ה-Pixel Watch 3 מציע אינטגרציה עמוקה יותר עם מערכת האקוסיסטם של גוגל ו-Pixel, כולל שליטה ב-Google TV, צפייה בשידור חי ממצלמות אבטחה, ואפליקציית Pixel Recorder חדשה לרישום הערות קוליות בדרך. השעון כולל גם שבב Ultra-Wideband חדש המאפשר פתיחת מכשירי Pixel ואפילו התנעת רכב באמצעות מפתח דיגיטלי.

ה-Pixel Watch 3 זמין להזמנה מוקדמת החל מהיום, כאשר המחירים מתחילים מ-349.99 דולר לדגם ה-41 מ”מ עם Bluetooth/Wi-Fi, ו-449.99 דולר לדגם עם LTE. הדגם החדש של 45 מ”מ זמין במחיר של 399.99 דולר לגרסת Bluetooth/Wi-Fi, ו-499.99 דולר לגרסת LTE. השעונים יהיו זמינים בחנויות החל מה-10 בספטמבר 2024.

שתפו כתבה
מאת אלדד מטמון | Eldad Matmon עורך ראשי
עקוב:
ממקימי האתר ועורך ראשי | מעל לעשור בעולם ההייטק ובעל ניסיון רב בכתיבה טכנולוגית, לצד הופעות טלוויזיוניות ב׳סוגר עניין׳ עם שי גולדן בערוץ 13.