הוכרז: Google Pixel 9 Fold - המתקפל הדק בעולם | The Verifier

הוכרז: Google Pixel 9 Fold – המתקפל הדק בעולם

הסמארטפון המתקפל החדש של גוגל משלב מסך ענק, יכולות AI מתקדמות ומצלמות פורצות דרך בעיצוב דק ועמיד במיוחד

מאת אלדד מטמון | Eldad Matmon

גוגל (Google) הכריזה היום על השקת ה-Pixel 9 Pro Fold, המכשיר המתקפל החדש שמצטרף למשפחת Pixel 9. המכשיר החדש מציג שילוב מרשים של חדשנות טכנולוגית, עיצוב מתקדם ויכולות בינה מלאכותית, תוך שהוא מתהדר בתואר המכשיר המתקפל הדק ביותר בעולם.

ה-Pixel 9 Pro Fold מציע את המסך הפנימי הגדול ביותר שנראה אי פעם במכשיר נייד, עם מסך Super Actua Flex בהיר ב-80% יותר מה-Pixel Fold הקודם. כאשר המכשיר פתוח, המסך מגיע לגודל מרשים של 7.6 אינץ’ עם רזולוציה של 2208×1840 פיקסלים. במצב סגור, המסך החיצוני עומד על 5.8 אינץ’ עם רזולוציה של 2092×1080 פיקסלים. המכשיר מצויד בציר חיכוך נוזלי המאפשר פתיחה חלקה למצב שטוח מלא, ומציע עמידות מרשימה עם זכוכית Corning® Gorilla® Glass Victus® 2 עמידה בפני שריטות ודירוג IPX8 לעמידות במים עד לעומק של 1.5 מטרים למשך 30 דקות.

Ad image

בלב המכשיר נמצא שבב Tensor G4 החדש של גוגל, המאפשר ביצועים משופרים ויעילות מוגברת במגוון רחב של שימושים יומיומיים. השבב מניע מגוון תכונות AI חדשניות, כולל Pixel Screenshots, Pixel Studio, Circle to Search, Summarize ו-Gemini, לצד יכולות צילום מתקדמות כמו Magic Editor, Best Take, Video Boost, Add Me ו-Pro Controls.

מערך המצלמות של ה-Pixel 9 Pro Fold כולל מערכת משולשת דקה במיוחד בגב המכשיר, המוגדרת כמערכת המצלמות הטובה ביותר בכל מכשיר מתקפל. המערכת כוללת מצלמה ראשית ברזולוציה של 50MP, מצלמה רחבה של 48MP עם תמיכה ב-Macro Focus, ומצלמת טלפוטו של 48MP עם זום אופטי של 5x. בנוסף, המכשיר מצויד בשתי מצלמות קדמיות: אחת על המסך החיצוני ואחת על המסך הפנימי, שתיהן ברזולוציה של 9.5MP ותומכות ב-Face Unlock במצב פתוח ומקופל כאחד. תכונה חדשה בשם Made You Look מסייעת להורים לצלם תמונות של ילדיהם על ידי הצגת אנימציה במסך החיצוני כדי למשוך את תשומת לבם.

ה-Pixel 9 Pro Fold מציע חוויית בידור משודרגת עם יחסי מסך מעודכנים וגודל מסך גדול יותר. המכשיר תומך ב-multiview ב-YouTube TV, המאפשר צפייה בעד ארבעה אירועים במקביל על המסך הפנימי הגדול. בתחום המשחקים, גוגל שיתפה פעולה עם מפתחי משחקים להבאת חוויות משחק אופטימליות, כולל תמיכה במצב שולחן במשחקים כמו Asphalt Unite ו-Disney Speedstorm.

ה-Pixel 9 Pro Fold יהיה זמין בשני צבעים: Porcelain ו-Obsidian. המכשיר זמין להזמנה מוקדמת החל מהיום ויגיע לחנויות ב-4 בספטמבר. גוגל טרם חשפה את מחיר המכשיר, אך צפוי כי הוא יתומחר בטווח הגבוה של שוק הסמארטפונים המתקפלים.

שתפו כתבה
מאת אלדד מטמון | Eldad Matmon עורך ראשי
עקוב:
ממקימי האתר ועורך ראשי | מעל לעשור בעולם ההייטק ובעל ניסיון רב בכתיבה טכנולוגית, לצד הופעות טלוויזיוניות ב׳סוגר עניין׳ עם שי גולדן בערוץ 13.