שיחת ענק ברשת החברתית "𝕏": מאסק וטראמפ שברו כל שיא אפשרי | The Verifier

שיחת ענק ברשת החברתית “𝕏”: מאסק וטראמפ שברו כל שיא אפשרי

למרות מתקפת סייבר מאסיבית, מיליוני משתמשים צפו בשידור החי של הנשיא לשעבר עם הבעלים של הרשת החברתית 𝕏

מאת אבי דוד | Avi David

אירוע תקשורתי חסר תקדים התרחש אמש ברשת החברתית “𝕏”, כאשר מייסד הפלטפורמה, אילון מאסק, אירח לשיחה את נשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד טראמפ. השיחה המקוונת משכה תשומת לב עצומה, עם למעלה מ-16 מיליון מאזינים ישירים, עם פיק של 1.3 מיליון מאזינים בו זמנית ו-97 מיליון צפיות בפוסט המקורי.

ההתעניינות הרבה באירוע באה לידי ביטוי גם במספר התגובות הגבוה – כ-319 אלף תגובות, 111 אלף ציוצים חוזרים, 374 אלף לייקים ו-46 אלף ששמרו את הספייס לשמיעה מאוחרת. נתונים אלו מעידים על הרלוונטיות המתמשכת של טראמפ בשיח הציבורי ועל כוחה העולה של פלטפורמת “𝕏”.

Ad image

עם זאת, הפופולריות הרבה של האירוע הביאה עמה גם אתגרים טכניים. מאסק דיווח על מתקפת DDoS נרחבת על הפלטפורמה, אשר איימה לשבש את השידור החי. צוות הטכנאים של “𝕏” נאלץ להתמודד עם המתקפה בזמן אמת, במטרה להבטיח את המשך השידור התקין.

למרות הקשיים בתחילת השידור, אילון מאסק רושם לעצמו יום היסטורי. הרשת החברתית שברה כל שיא אפשרי.

שתפו כתבה
מאת אבי דוד | Avi David עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 14 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra