גוגל מציגה את סדרת הפיקסל 9, אנדרואיד 15 ומוצרים נוספים | The Verifier

גוגל מציגה את סדרת הפיקסל 9, אנדרואיד 15 ומוצרים נוספים

גוגל מציגה את סדרת הפיקסל 9 ואנדרואיד 15: שילוב מדוד של חדשנות וטכנולוגיית AI

מאת אבי דוד | Avi David

גוגל (Google) מתכוננת לאירוע ההשקה השנתי שלה, Made By Google 2024, שיתקיים הערב שלישי בשעה 20:00 שעון ישראל. בניגוד לחברות אחרות המנסות לשמור על חשאיות, גוגל בחרה לחשוף מראש חלק מהמוצרים החדשים, ובכך יצרה ציפייה מדודה לקראת האירוע. (או מה שנשאר לחשוף)

במוקד ההשקה יעמדו מכשירי הדגל החדשים – הפיקסל 9 פרו והפיקסל 9 פרו פולד. לצדם, צפויה גוגל להציג גם את הפיקסל 9 הרגיל ואולי אף גרסת XL של הפיקסל 9 פרו. המכשירים החדשים יכללו את שבב הטנסור G4, פיתוח עצמי של גוגל, אם כי השיפורים בביצועים לעומת הדור הקודם צפויים להיות מתונים.

Ad image

גוגל שמה דגש מיוחד על יכולות בינה מלאכותית במכשירים החדשים. צפויות להיות מוצגות תכונות חדשות כמו “Add Me” להוספת אנשים לתמונות, “Studio” ליצירת תמונות באמצעות בינה מלאכותית, ו”Pixel Screenshots” לניהול וחיפוש מתקדם בצילומי מסך.

לצד החומרה, גוגל צפויה להציג את אנדרואיד 15, מערכת ההפעלה החדשה שתכלול תכונות כמו “Private Space” לאחסון מאובטח של אפליקציות ומידע רגיש. עם זאת, למרות הדגש על בינה מלאכותית, לא צפויה מהפכה דרמטית בתחום זה, אלא יותר שיפורים הדרגתיים ושימושיים.

האירוע ישודר בשידור חי באתר החנות הרשמי של גוגל וביוטיוב, החל מהשעה 20:00 שעון ישראל. למרות שלא צפויות הפתעות גדולות, אנחנו נעביר את השידור החי בקבוצת הדיונים בטלגרם, אם עוד לא הצטרפתם, לחצו כאן והצטרפו לשיח טכנולוגיה הגדול בישראל.

שתפו כתבה
מאת אבי דוד | Avi David עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 14 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra