דיווח: אפל דוחה תוכניות למסלול Apple Intelligence בתשלום | The Verifier
תמונה: צילום מסך

דיווח: אפל דוחה תוכניות למסלול Apple Intelligence בתשלום

דיווח: תכונות Apple Intelligence יישארו חינמיות לפחות עד 2027, למרות שמועות על מסלול פרימיום בעלות של $20 לחודש

מאת אבי דוד | Avi David

בשורה משמחת למשתמשי אפל: תכונות הבינה המלאכותית של החברה צפויות להישאר חינמיות, לפחות עד שנת 2027. כך עולה מדיווח של מארק גורמן מבלומברג, שפורסם לאחרונה בניוזלטר Power-On.

על פי הדיווח, למרות שאפל עשויה לשקול בעתיד להציע תכונות בינה מלאכותית בתשלום, הדבר לא צפוי להתרחש בזמן הקרוב. זאת למרות שמועות שהופצו לאחרונה על אפשרות להשקת מסלול פרימיום של Apple Intelligence בעלות של 20 דולר לחודש.

Ad image

גורמן מסביר כי החברה עדיין נמצאת בשלבים מוקדמים של בדיקת תכונות הבינה המלאכותית החינמיות, ולכן סביר להניח שיידרשו לפחות שלוש שנים נוספות לפיתוח תכונות מתקדמות יותר שיהיו ראויות לתשלום. משמעות הדבר היא שמסלול פרימיום או פלוס עשוי להיות מושק לא לפני שנת 2027.

התכונות הקיימות של Apple Intelligence צפויות להישאר חינמיות, אך ייתכן שהחברה תציג בעתיד יכולות מתקדמות יותר שיתווספו לאלו הקיימות. הדיווח לא מפרט אילו תכונות עשויות להיכלל במסלול בתשלום.

השקת הסדרה הראשונה של תכונות Apple Intelligence צפויה באוקטובר הקרוב, מה שמרמז על כך שסדרת האייפון 16, שתושק בספטמבר, עשויה שלא לכלול תכונות אלו מראש. בנוסף, אפל צפויה להשיק עדכון משמעותי לסירי, שיתבסס על Apple Intelligence ויאפשר למשתמשים להשתמש בעוזרת הקולית ליצירת תמונות, עריכה, כתיבה ועוד.

גורמן גם רמז כי האייפון SE 4, שצפוי להגיע לשוק בתחילת 2025, עשוי לתמוך ב-Apple Intelligence. אם הדבר יתממש, הוא יהפוך את המכשיר לחזק יותר מהאייפון 15 ו-15 פלוס, שחסרים את העוצמה הנדרשת לתמיכה בטכנולוגיה זו.

שתפו כתבה
מאת אבי דוד | Avi David עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 14 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra