החל מהיום: ChatGPT מאפשר ליצור תמונות בחינם; אבל יש קאץ׳ | The Verifier

החל מהיום: ChatGPT מאפשר ליצור תמונות בחינם; אבל יש קאץ׳

משתמשי ChatGPT החינמי מקבלים גישה מוגבלת ליצירת תמונות עם DALL-E 3​​​​​​​​​​​​​​​​

מאת אבי דוד | Avi David

בשורה משמחת למשתמשי ChatGPT החינמיים: החל מהיום יוכלו ליהנות מיכולת יצירת תמונות באמצעות מודל DALL-E 3. חברת OpenAI, מפתחת ChatGPT, הודיעה על השקת התכונה החדשה ברשת החברתית X.

עד כה, יכולת יצירת התמונות הייתה זמינה רק למנויים בתשלום של ChatGPT, אך כעת היא מתרחבת גם למשתמשים החינמיים. עם זאת, קיימת מגבלה של יצירת שתי תמונות ביום למשתמש.

Ad image

OpenAI מציעה מגוון שימושים אפשריים לתכונה החדשה, כגון יצירת תמונות למצגות, התאמה אישית של כרטיסי ברכה לחברים, או המחשה חזותית של רעיונות שונים. החברה הדגימה את היכולות באמצעות שלוש דוגמאות מרשימות שפורסמו יחד עם ההודעה.

חשוב לציין כי ChatGPT כבר איפשר עריכת תמונות קיימות ללא שימוש במודל DALL-E 3, אך התוצאות לא תמיד היו משביעות רצון. המשתמשים יכלו להעלות תמונה, לבקש מהצ’אטבוט לתאר אותה בפירוט, ולאחר מכן לתת הוראות לשינוי התמונה.

נכון לעכשיו, התכונה החדשה נמצאת בתהליך הטמעה הדרגתי ועדיין לא זמינה לכל המשתמשים. צפוי כי בשבועות הקרובים היא תגיע לכלל משתמשי הפלטפורמה החינמית, ותאפשר להתנסות ביצירת תמונות באמצעות טכנולוגיית DALL-E 3 המתקדמת.​​​​​​​​​​​​​​​​

שתפו כתבה
מאת אבי דוד | Avi David עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 14 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra