אפל תשיק מק מיני עם מעבד M4 Pro ועיצוב חדש עוד השנה | The Verifier
יעבור שדרוג חומרתי ועיצובי עוד השנה \ תמונה: אפל

אפל תשיק מק מיני עם מעבד M4 Pro ועיצוב חדש עוד השנה

אפל תשדרג את המק מיני עם עיצוב חדש ועדכון חומרתי למעבד ה-M4 Pro; סדרות המק השונות אף הן צפויות לקבל שדרוג חומרתי דומה

מאת אבי דוד | Avi David

חברת אפל (Apple) עומדת בפני אחת התקופות המשמעותיות ביותר בתולדות קו מוצרי המק שלה, עם תכניות שאפתניות לשדרוג כל מחשביה לשבב ה-M4 החדש במהלך השנה הקרובה. על פי דיווחים חדשים מסוכנות הידיעות בלומברג, החברה מתכננת סדרה של השקות שתחל כבר בסתיו הקרוב.

במרכז תשומת הלב עומד המק מיני, שצפוי לעבור את העיצוב מחדש המשמעותי הראשון שלו מאז 2010. הדגם החדש, שתואר על ידי מקורות פנימיים כ”אייפד פרו בקופסה קטנה”, צפוי להיות קטן משמעותית מקודמו, עם עיצוב המזכיר את האפל TV. למרות הצמצום הכללי בממדים, ייתכן שהמכשיר יהיה גבוה יותר מהדגם הנוכחי. הוא יגיע בשתי תצורות עיקריות – עם שבב M4 ועם שבב M4 Pro, כאשר הגרסה החזקה יותר תאפשר גם תצורות עם זיכרון RAM נרחב יותר וכרטיס גרפי חזק יותר.

Ad image

לוח הזמנים להשקת מחשבי המק מבוססי מעבד ה-M4 נראה כך:

  • סתיו 2024: מקבוק פרו, איימק, מק מיני
  • אביב 2025: מקבוק אייר
  • אמצע 2025: מק סטודיו ומק פרו

המעבר לשבבי M4 מבטיח שיפור משמעותי בביצועים ובצריכת האנרגיה. באופן מפתיע, השבב החדש הושק לראשונה באייפד פרו מוקדם יותר השנה, ולא במחשב מק. עם זאת, החברה מתכוונת לנצל את היתרונות הטכנולוגיים של השבבים מתוצרתה בכל קו המוצרים שלה.

בעוד שהמק מיני הוא המכשיר היחיד שידוע כי יעבור עיצוב מחדש משמעותי, ישנן רמיזות לכך שגם דגמי מק נוספים עשויים לחוות שינויים משמעותיים. המק סטודיו והמק פרו נראים כמועמדים סבירים לעיצוב מחדש, במיוחד המק פרו שלא עבר שינוי עיצובי מאז תחילת עידן ה-Apple Silicon.

שתפו כתבה
מאת אבי דוד | Avi David עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 14 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra