גוגל משדרגת את Gemini ומוסיפה תמיכה בשפה העברית | The Verifier
Gemini | תמונה: גוגל

גוגל משדרגת את Gemini ומוסיפה תמיכה בשפה העברית

Gemini של גוגל מקבל שדרוג 1.5 פלאש המביא מהירות מוגברת, יכולות משופרות ותמיכה מלאה בעברית

מאת אבי דוד | Avi David

חברת גוגל (Google) הודיעה היום (ראשון, 04.08) על שדרוג משמעותי למערכת הבינה המלאכותית שלה, Gemini. השדרוג, המכונה “1.5 פלאש”, מביא עמו שיפורים מרשימים במהירות התגובה ובאיכות המענה, ומרחיב את הנגישות למערכת במדינות רבות נוספות ברחבי העולם. כן, גם בישראל.

השדרוג החדש מאפשר ל-Gemini לספק תשובות מהירות יותר ומדויקות יותר, עם שיפור ניכר ביכולות החשיבה וההבנה של תמונות. בנוסף, הורחב “חלון ההקשר” של המערכת פי ארבעה, מה שמאפשר שיחות ארוכות יותר ושאילת שאלות מורכבות יותר.

Ad image

אחד החידושים המשמעותיים הוא הצגת קישורים לתוכן קשור בתשובות של Gemini, מה שמסייע להפחית טעויות ומאפשר למשתמשים לחקור נושאים לעומק. המערכת גם מציגה קישורים לאתרים רלוונטיים ואף להודעות דוא”ל קשורות, במידה והמידע נמצא בתיבת הדואר של המשתמש.

גוגל הרחיבה גם את הנגישות ל-Gemini במדינות נוספות, כולל במדינות האיחוד האירופי, בריטניה ושווייץ. בנוסף, האפליקציה הניידת של Gemini תהיה זמינה במדינות רבות יותר, מה שיאפשר לאנשים ברחבי העולם להשתמש במערכת בכל מקום.

חשוב לציין כי במסגרת השדרוג, Gemini מציעה כעת תמיכה מלאה בשפה העברית. המשתמשים יוכלו ליהנות משפת תצוגה, טקסט ומענה בעברית, וכן מיכולת הקראה בשפה העברית. מדובר בבשורה משמעותית עבורנו, דוברי העברית.

גוגל גם הרחיבה את הגישה ל-Gemini עבור בני נוער ברחבי העולם, עם דגש על בטיחות ומענה לצורכיהם הייחודיים. החברה שיתפה פעולה עם מומחים בתחום בטיחות ילדים והתפתחות כדי להבטיח שימוש אחראי ובטוח במערכת.

אפליקציית Gemini זמינה כעת גם בשפה העברית דרך חנויות ה-App Store של אפל, או למשתמשי האנדרואיד בחנות ה-Google Play. כמו כן, ניתן להיכנס גם דרך האתר של Gemini בכתובת הבאה – https://gemini.google.com/app?hl=iw

שתפו כתבה
מאת אבי דוד | Avi David עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 14 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra