דיווח: אפל תשלב תקן Wi-Fi 7 בסדרת האייפון 16 פרו | The Verifier
אייפון 16 פרו Wi-Fi 7 \ תמונה: 9to5mac

דיווח: אפל תשלב תקן Wi-Fi 7 בסדרת האייפון 16 פרו

הדגם החדש צפוי להציע מהירויות גלישה מסחררות עם הורדה של עד 40 גיגה-ביט לשניה

מאת אבי דוד | Avi David

על פי דיווחים אחרונים, חברת אפל (Apple) מתכוננת להציג שדרוג טכנולוגי משמעותי בדגמי האייפון 16 פרו, אשר צפויים להיות מושקים בספטמבר הקרוב. הדגמים החדשים יכללו תמיכה בתקן Wi-Fi 7, המבטיח מהירויות גלישה והורדה מהירות במיוחד.

על פי הדיווחים, הטכנולוגיה החדשה תאפשר לאייפון 16 פרו לנצל שלושה תדרים במקביל – 2.4 גיגה-הרץ, 5 גיגה-הרץ ו-6 גיגה-הרץ. שילוב זה צפוי להביא לשיפור משמעותי במהירויות התקשורת האלחוטית ולהפחתת השהיות ברשת. למעשה, מדובר במהירויות העולות על 40 גיגה-ביט לשנייה, פי ארבעה מהמהירות המקסימלית בתקן Wi-Fi 6E הקיים כיום באייפון 15.

Ad image

יחד עם זאת, חשוב לציין כי כדי ליהנות מהיתרונות של Wi-Fi 7, המשתמשים יזדקקו לנתב תואם התומך בטכנולוגיה זו. ללא נתב כזה, המכשיר ימשיך לפעול במהירויות הרגילות.

לצד השדרוג בתחום התקשורת האלחוטית, האייפון 16 פרו צפוי להציג שינויים נוספים. בין היתר, מדווח על מסך גדול יותר בהשוואה לדגם הקודם, וכן על הוספת כפתור צילום ייעודי. בנוסף, החברה מתכננת לשלב יכולות בינה מלאכותית מתקדמות תחת השם “Apple Intelligence”, אם כי נראה שהשקתן של יכולות אלו עשויה להתעכב מעט ויהיו זמינות רק בחודש אוקטובר עם עדכון iOS 18.1.

מעניין לציין כי הדיווחים אינם מתייחסים לדגמי האייפון 16 הרגילים, מה שמרמז על כך שהם עשויים להמשיך להשתמש בשבבי Wi-Fi הקיימים כיום. נראה כי אפל ממשיכה במגמה של יצירת הבחנה ברורה בין דגמי הפרו לדגמים הרגילים, כאשר החידושים הטכנולוגיים המשמעותיים ביותר מיועדים לדגמי הפרימיום.

שתפו כתבה
מאת אבי דוד | Avi David עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 14 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra