פרטנר ושירות הטלוויזיה Screen iL בשיתוף פעולה בלעדי לנוסעים לחו״ל | The Verifier
תמונה: יח"צ

פרטנר ושירות הטלוויזיה Screen iL בשיתוף פעולה בלעדי לנוסעים לחו״ל

המהלך נועד לאפשר לישראלים השוהים בחו"ל להישאר מעודכנים במתרחש בארץ, במיוחד לאור המצב הביטחוני הנוכחי.​​​​​​​​​​​​​​​​

מאת אלדד מטמון | Eldad Matmon

קבוצת התקשורת פרטנר הכריזה היום על מבצע קיץ ייחודי ללקוחותיה. במסגרת המבצע, לקוחות הרוכשים חבילות תקשורת לחו”ל יזכו למנוי שבועי חינם לשירות הטלוויזיה Screen iL, ללא התחייבות וללא עלות נוספת.

שיתוף הפעולה בין פרטנר ל-Screen iL נולד על רקע המצב הביטחוני בישראל והרצון של ישראלים השוהים בחו”ל להישאר מעודכנים באירועים המתרחשים במדינה. Screen iL, בבעלות איש העסקים והמפיק משה אדרי, מציע שירות טלוויזיה ייעודי לישראלים בחו”ל, המאפשר צפייה בתכנים מהערוצים המרכזיים בישראל במגוון פלטפורמות דיגיטליות ביניהן מכשירים ניידים, סטרימרים וטלוויזיות חכמות.

Ad image
תמונה: יח”צ

השירות, הפועל ביותר מ-140 מדינות ברחבי העולם, מציע צפייה בשידורי חדשות, אקטואליה, תכניות פריים טיים וריאליטי מערוצים מובילים כמו כאן 11, קשת 12, רשת 13 ועוד. בנוסף, הפלטפורמה מציעה מגוון רחב של תכנים בוידאו על פי דרישה (VOD), כולל סרטים וסדרות ישראליות ותוכן לילדים ונוער. לקראת פתיחת עונת הכדורגל, Screen iL מציע גם חבילות הכוללות שידורי ליגת העל ומפעלי כדורגל ישראליים נוספים.

פרטנר מדגישה את היתרונות של חבילות התקשורת שלה לחו”ל, הכוללים כיסוי נרחב, אפשרות לגלישה בטכנולוגיית 5G, ושמירה על המספר הישראלי לביצוע שיחות באיכות גבוהה. החברה מציינת כי בתקופה זו חשוב במיוחד לשמור על קשר עם הבית ולהיות זמינים בכל עת.

אסף אביב | תמונה: פרטנר

אסף אביב, סמנכ”ל שיווק ותוכן בפרטנר, הביע שמחה על שיתוף הפעולה הבלעדי עם Screen iL, ואמר כי המטרה היא לספק ערך מוסף ללקוחות ולאפשר להם להישאר מחוברים ומעודכנים גם כשהם רחוקים מהבית, במיוחד בתקופה הנוכחית.​​​​​​​​​​​​​​​​

שתפו כתבה
מאת אלדד מטמון | Eldad Matmon עורך ראשי
עקוב:
ממקימי האתר ועורך ראשי | מעל לעשור בעולם ההייטק ובעל ניסיון רב בכתיבה טכנולוגית, לצד הופעות טלוויזיוניות ב׳סוגר עניין׳ עם שי גולדן בערוץ 13.