סקירה: Theragun Mini - כמה רמות מעל שאר אקדחי העיסוי הניידים | The Verifier
Theragun Mini | תמונה: אלדד מטמון, The Verifier

סקירה: Theragun Mini – כמה רמות מעל שאר אקדחי העיסוי הניידים

בדקנו אם מכשיר העיסוי הקומפקטי ביותר מבית Therabody מקיים את ההבטחה שלו לשימוש בכל מקום ובכל זמן

מאת אלדד מטמון | Eldad Matmon
9
השורה התחתונה
לרכישה באתר באג

בעידן בו הכושר והבריאות תופסים מקום מרכזי בחיינו, יש חשיבות גם לשלב השיקום. חברת Therabody, שמוצריה זמינים עכשיו בישראל באמצעות באג (Bug), משווקת את ה-Theragun Mini, מכשיר עיסוי קומפקטי המיועד לשימוש בכל מקום ובכל זמן. המכשיר, שמשקלו כ-650 גרם ומידותיו קטנות, מציע פתרון נייד לשיקום שרירים ולהקלה על כאבים.

ה-Theragun Mini הוא חלק ממשפחת מוצרים הכוללת חמישה דגמים שונים, כאשר המיני הוא הקטן והנייד ביותר. למרות גודלו הקטן, המכשיר מפתיע ביכולותיו.

Ad image

הוא מצויד בשלוש מהירויות שונות וראש עיסוי סטנדרטי, המאפשרים התאמה אישית לצרכי המשתמש. עוצמת הפעימות שלו, למרות שהיא נמוכה מעט מזו של הדגמים הגדולים יותר, עדיין מספקת עיסוי אפקטיבי ומשמעותי.

Theragun Mini | תמונה: אלדד מטמון, The Verifier

באירוע ההשקה לעיתונאים, מייסד החברה ד”ר ג’ייסון וורסלנד (Dr. Jason Wersland) נשאל במה הוא האקדח הזה שונה מאלה הנמכרים בזול בחנויות כמו אליאקספרס. וורסלנד ענה כי חלק מהייחוד של המוצרים שלהם זה האפקטיביות בעיסוי ועוצמת הלחיצה. כשאתם קונים אקדח עיסוי מאליאקספרס, הוא לרוב לא יעמוד בלחץ שמופעל עליו כדי לעסות את השריר בצורה עמוקה יותר ואפילו יפסיק לעבוד עד שתשחררו את הלחץ. מוצרי החברה, כולל ה-Theragun Mini, עומדים בלחץ ואפשר (אם אתם אמיצים מספיק) לעשות עיסוי עמוק יותר.

Theragun Mini – איכות בנייה גבוהה וקל לנשיאה

אחד היתרונות הבולטים של המכשיר הוא הניידות שלו. ניתן להכניסו בקלות לתיק יד, תיק גולף או אפילו לנרתיק מחשב נייד, מה שהופך אותו לאידיאלי לשימוש בנסיעות או בחדר כושר. סוללה חזקה המספיקה לעד 150 דקות שימוש מבטיחה שהמכשיר יהיה זמין גם בטיולים ארוכים ללא צורך בטעינה תכופה.

Theragun Mini | תמונה: אלדד מטמון, The Verifier

איכות הבנייה של ה-Theragun Mini ראויה לציון. למרות השימוש האינטנסיבי והטלטולים בנסיעות, המכשיר נשאר עמיד ושומר על תפקודו המלא לאורך זמן.

השימוש במכשיר פשוט ואינטואיטיבי. המכשיר מתחבר באמצעות בלוטות’ אל אפליקציית Therabody, המציעה מגוון רחב של תוכניות עיסוי מותאמות אישית, המסייעות למשתמשים חדשים להפיק את המרב מהמכשיר. עם זאת, חשוב לציין כי ישנם אזורים בגוף שקשה יותר להגיע אליהם עם המכשיר, במיוחד בגב העליון.

תוכניות עיסוי מובנות

בין התוכניות השונות באפליקציה תוכלו למצוא תוכנית כללית לשיקום פלג גוף העליון או התחתון, אשר יכולה לקחת כרבע שעה של עיסוי איזורים שונים, או לחילופין תוכניות יותר ממוקדות, כמו יד אחורית, גב תחתון ועוד. באפליקציה ניתן אפילו למצוא התייחסות ל”תופעות” מאשר קבוצת שרירים. כך למשל תוכלו למצוא תרגול ל”צוואר הייטק” לאנשים העובדים שעות ארוכות מול מחשב, או לטיפול ראשוני בתסמונת התעלה הקרפלית למי שבעיקר מקליד או עושה עבודה ממושכת עם הידיים.

תמונה: צילום מסך, אפליקציית Therabody

אחרי הפעלה של אחת התוכניות, המלווה גם בהדרכה ויזואלית באפליקציה, אני יכול לומר שאכן הרגשתי הקלה בשרירים תפוסים. לעיתים זה אפילו פתר לי את הבעיה ובמקרים אחרים קצת הקל על הכאבים המטרידים.

תמונה: אלדד מטמון, The Verifier

יש לציין כי המכשיר רועש יחסית, מה שעלול להגביל את השימוש בו בסביבות שקטות כמו משרד או מטוס. בנוסף, למרות שהוא מציע ביצועים טובים, הוא אינו מחליף לחלוטין את הדגמים הגדולים יותר בעוצמתם ובמגוון האפשרויות שלהם.

למי המכשיר מומלץ?

ה-Theragun Mini מתאים למגוון רחב של משתמשים, החל מספורטאים חובבים, דרך אנשי עסקים שמרבים לנסוע ועובדי משרד, ועד לאנשים הסובלים מכאבים כרוניים או מתמודדים עם אתגרי הגיל. המכשיר הקומפקטי והיעיל הזה מתאים גם למתאמנים ביתיים, אנשים עם לוח זמנים עמוס, ולמי שרק מתחיל את דרכו בעולם הטיפול השרירי. הוא מציע פתרון נגיש וקל לשימוש לשיפור ההתאוששות, הקלה על כאבים, ושמירה על גמישות.

חובבי טכנולוגיה ימצאו עניין בחדשנות שלו, בעוד שהמחיר הנוח יחסית הופך אותו לאטרקטיבי למגוון רחב של צרכנים. עם זאת, ספורטאים מקצועיים או אנשים הזקוקים לטיפול אינטנסיבי במיוחד עשויים להעדיף את הדגמים החזקים יותר. וכמובן, מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע רפואי לפני התחלת שימוש קבוע, במיוחד אם קיימות בעיות רפואיות.

השורה התחתונה
9
הציון שלנו 9
שתפו כתבה
מאת אלדד מטמון | Eldad Matmon עורך ראשי
עקוב:
ממקימי האתר ועורך ראשי | מעל לעשור בעולם ההייטק ובעל ניסיון רב בכתיבה טכנולוגית, לצד הופעות טלוויזיוניות ב׳סוגר עניין׳ עם שי גולדן בערוץ 13.