סקירה: CMF Buds Pro 2 -  לחובבי הבס וסוללה חזקה | The Verifier
CMF Buds Pro 2 | תמונה: אלדד מטמון, The Verifier

סקירה: CMF Buds Pro 2 –  לחובבי הבס וסוללה חזקה

אוזניות ה-CMF Buds Pro 2 של Nothing מציעות חוויית שמע מרשימה וחדשנות עיצובית, אך האם הן עומדות בציפיות?

מאת אלדד מטמון | Eldad Matmon
8
השורה התחתונה
לרכישה באתר באג

חברת Nothing ממשיכה לחדש בתחום האוזניות האלחוטיות עם הדור השני של ה-CMF Buds Pro. הדגם החדש מציע מגוון תכונות מעניינות לצד תג מחיר נגיש, ומביא משב רוח לשוק. הנה כל מה שצריך לדעת על האוזניות החדשות.

עיצוב וארגונומיה

העיצוב של ה-CMF Buds Pro 2 בולט מיד לעין, עם קופסת טעינה בצורת “squircle” עשויה פלסטיק רך למגע. אמנם, הפלסטיק הזה יכול להתלכלך בקלות, אך הוא נעים לשימוש. חוגת ה-Smart Dial החדשה, הממוקמת בקופסה, היא גימיק מרענן שמשפר את השימושיות – שליטה בעוצמת הקול, השהיית מוזיקה ומעבר בין מצבים מעולם לא היו כל כך נוחים. לאוהבי הפידג’טים, ישנה אפשרות גם לנטרל את השליטה באמצעות הקופסה ופשוט לשחק עם החוגה מבלי להשפיע על האוזניות.

Ad image
CMF Buds Pro 2 | תמונה: אלדד מטמון, The Verifier

האוזניות עצמן מעוצבות באופן המזכיר את ה-AirPods, עם מוטות ארוכים והתאמה נוחה לאוזן. הן קלות משקל ומגיעות עם מספר כריות סיליקון להתאמה אישית, מה שמבטיח נוחות ואטימה טובה. אזורי המגע באוזניות מאפשרים שליטה קלה ומהירה במוזיקה ובשיחות, תוך מעבר בין מצבי ביטול הרעש. יחד עם זאת, איזורי המגע ממוקמים בקצה העליון של האוזנייה ולא ולא במוטות עצמם כמו שהתרגלנו מאוזניות אחרות. עובדה זה אמנם מאפשרת למשתמשים להחזיק במוטות מבלי להשפיע על השמע אבל מצד שני הנגיעה בקצה העליון של האוזניה הוא לא אינטואיטיבי.

CMF Buds Pro 2 | תמונה: אלדד מטמון, The Verifier

איכות שמע וביצועים

האוזניות מציעות איכות שמע טובה יחסית למחירן. הבס מודגש ומספק עומק צליל מרשים, מה שהופך את ה-CMF Buds Pro 2 לבחירה מצוינת למי שאוהב בס חזק ומודגש. יחד עם זאת, במת הצליל אינה רחבה במיוחד, וזה עשוי להוריד מחוויית ההאזנה במוזיקה מורכבת. גם ברמות ווליום גבוהות, השמע נשאר ברור, אך כדאי להיזהר מעוצמה גבוהה מדי כדי למנוע נזק לאוזניים מהעוצמה שהן מגיעות אליה.

האפליקציה המלווה, Nothing X, מאפשרת כוונון בסיסי של הצליל באמצעות חמישה פרופילים מוגדרים מראש, וכן אפשרות לכוונון ידני. האוזניות כוללות את טכנולוגיית DIRAC Opteo, אשר אמורה לשפר את איכות השמע בצורה דיגיטלית עבור מכשירים שיש להם מגבלה חומרתית. למרות הטכנולוגיה המוטמעת, האופציות להתאמה אישית הן לא רבות כמו בדגמים יקרים יותר, מה שעשוי לאכזב משתמשים שחשוב להם הגדרות מתקדמות.

ביטול רעשים ומצב שקיפות

מערכת ביטול הרעשים האקטיבית של ה-CMF Buds Pro 2 מצליחה לספק ביצועים סבירים עד טובים, אך מתקשה עם רעשים פתאומיים וקולות דיבור. שלושת מצבי ביטול הרעש ומצב השקיפות מציעים גמישות מסוימת, אך הבדל הביצועים ביניהם אינו משמעותי.

תמונה: צילום מסך

סוללה וקישוריות

זמן הסוללה של ה-CMF Buds Pro 2 מרשים במיוחד – כ-11 שעות של האזנה רציפה ללא ביטול רעשים, או 6.5 שעות עם ביטול רעשים פעיל. הקופסה מאריכה את זמן השימוש לכ-43 שעות, וזה יתרון משמעותי מול מתחרות. טעינת האוזניות והקופסה היא מהירה, אך הכבל המצורף אינו USB-C מלא, וזה חסרון עבור משתמשים שציפו להתאמה לסטנדרטים מודרניים.

הקישוריות כוללת תמיכה ב-Bluetooth 5.3 ומצב Low Lag לגיימינג או צפייה בווידאו, מה שהופך את השימוש באוזניות לנוח ורב-תכליתי.

השורה התחתונה
8
הציון שלנו 8
שתפו כתבה
מאת אלדד מטמון | Eldad Matmon עורך ראשי
עקוב:
ממקימי האתר ועורך ראשי | מעל לעשור בעולם ההייטק ובעל ניסיון רב בכתיבה טכנולוגית, לצד הופעות טלוויזיוניות ב׳סוגר עניין׳ עם שי גולדן בערוץ 13.