הצצה ראשונה: עדכון iOS 18.1 מביא עימו הקלטת שיחות (כן, גם בישראל) | The Verifier
הקלטת שיחות באייפון | תמונה: צילום מסך, אירוע WWDC 2024 של אפל

הצצה ראשונה: עדכון iOS 18.1 מביא עימו הקלטת שיחות (כן, גם בישראל)

זה קורה וזה כאן - הקלטת שיחות זמינה לראשונה למשתמשי האייפון 15 פרו ו15 פרו מקס עם עדכון iOS 18.1

מאת אבי דוד | Avi David
חדשות מתפרצות

חברת אפל שחררה מוקדם יותר היום (שני, 29.07) את גרסת הפיתוח הראשונה של עדכון מערכת ההפעלה iOS 18.1 הכוללת את הבינה המלאכותית ה-Apple Intelligence למכשירי האייפון 15 פרו והפרו מקס, עם iPadOS 18.1 לאייפדים עם מעבד ה-M1 ומעלה, ואת macOS 15.1 למחשבי המק עם מעבדי ה-M1 ומעלה.

iphone call recording ios 18
תמונה: צילום מסך, אירוע WWDC 2024 של אפל

בכנס המפתחים השנתי של אפל ה-WWDC, ראינו לרגע אפשרות חדשה – הקלטת שיחות. באפל לא הרחיבו על הפיצ׳ר החדש ועברו לדבר על דברים אחרים. אנחנו ב-The Verifie דיווחנו כי הקלטת שיחות תגיע מאוחר יותר השנה, ונראה שהיום זה היום.

Ad image

גרסת הפיתוח הראשונה של iOS 18.1 מביאה עימה את אפשרות הקלטת השיחות. כיצד זה עובד? בעת שיחה חדשה, ישנו כפתור הקלטה. בעת הלחיצה עליו, הצד השני בשיחה שומע התראה על כך שהשיחה מוקלטת. בסיום השיחה, הבינה המלאכותית של אפל תתמלל את כל השיחה ותעביר את ההקלטה אל הפתקים.

גלריה: הצצה ראשונה להקלטת שיחות באייפון – קרדיט צילום: שלו צורני \ The Verifier בטלגרם

שימו לב כי התמלול של השיחה עובד כעת רק בשפה האנגלית. באפל הבטיחו כי התמלול יעבוד בשפות נוספות בהמשך הדרך. כמו כן, הקלטת שיחות תגיע רק לסדרת האייפון 15 פרו וה-15 פרו מקס ומעלה.

מדובר ברגע היסטורי עבור משתמשי האייפון שחיכו להקלטת שיחות מזה שנים. באפל נתנו השנה לא רק הקלטת שיחות, אלא גם עריכה מלאה של מסך הבית כולל שינוי האייקונים, קביעת ערכות נושא, שדרוג משמעותי לסירי ועוד.

עדכון ה-iOS 18.1 אומנם זמין למפתחים וזה יהיה זמין לכלל המשתמשים בחודש אוקטובר הקרוב. אז תשיק אפל את השלב הראשון של הבינה המלאכותית שלה, כאשר עדכונים עתידיים (18.4) יכללו אפשרויות כמו יצירת תמונות ואימוג׳ים, אינטגרציה עם ChatGPT ועוד.

שתפו כתבה
מאת אבי דוד | Avi David עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 14 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra