עדכון iOS 18.1 זמין למפתחים עם הבינה המלאכותית ועוד | The Verifier

עדכון iOS 18.1 זמין למפתחים עם הבינה המלאכותית ועוד

מהפכת הבינה המלאכותית של אפל: עדכון iOS 18.1 מביא יכולות חדשניות לאייפון 15 פרו, אייפד ומחשבי מק עם מעבדי M1 ומעלה

מאת אבי דוד | Avi David

חברת אפל (Apple) החלה היום (שני, 29.07) בהפצת הגרסה הראשונה של iOS 18.1 למפתחים. העדכון זמין כרגע רק למכשירי אייפון 15 פרו ואייפון 15 פרו מקס, אייפד ומחשבי מק עם מעבדי M1 ומגלה ומציג לראשונה את מגוון היכולות החדשות של Apple Intelligence.

בין היכולות החדשות ניתן למצוא כלי כתיבה מתקדמים, שדרוגים משמעותיים לאפליקציית הדואר והתראות, ושיפורים באפליקציית התמונות. בנוסף, סירי, העוזרת הקולית של אפל, זוכה לעיצוב חדש ויכולות משופרות.

Ad image

כלי הכתיבה החדשים מאפשרים למשתמשים לשכתב, להגיה ולסכם טקסטים כמעט בכל מקום בו הם כותבים, כולל באפליקציות דואר, הערות, Pages ואפליקציות צד שלישי. סירי מציגה ממשק חדש עם אור זוהר המקיף את שולי המסך כשהיא פעילה, ומאפשרת למשתמשים לעבור בין טקסט לקול בקלות. היא גם יכולה לענות על אלפי שאלות הקשורות לשימוש במכשירי אפל השונים.

אפליקציית הדואר זוכה לשדרוג משמעותי עם מקטע חדש בראש תיבת הדואר הנכנס המציג את ההודעות הדחופות ביותר. בנוסף, המשתמשים יוכלו לראות סיכומים של הודעות ללא צורך בפתיחתן, ולקבל הצעות לתשובות מהירות.

אפליקציית התמונות מקבלת יכולות חיפוש מתקדמות המאפשרות למצוא תמונות ספציפיות באמצעות תיאור מילולי. ניתן יהיה גם לחפש רגעים ספציפיים בסרטונים ולהגיע ישירות לקטע הרלוונטי.

יש לציין כי ישנן מספר תכונות של Apple Intelligence שטרם הושקו בגרסה זו, כמו Image Playground, Genmoji, התראות בעדיפות גבוהה, סירי עם מודעות למסך, ואינטגרציה עם ChatGPT. צפוי כי תכונות אלו יושקו בעדכונים עתידיים.

העדכון זמין כרגע רק למפתחים רשומים, ואין עדיין מועד לשחרור גרסת בטא ציבורית. משתמשים המעוניינים לנסות את היכולות החדשות של Apple Intelligence יכולים להירשם לרשימת המתנה דרך תפריט ההגדרות במכשיר.

גלריה: iOS 18.1 (מתעדכן) – צילום: חברי The Verifier בטלגרם

שתפו כתבה
מאת אבי דוד | Avi David עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 14 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra