דיווח: הבינה המלאכותית של אפל תגיע בעדכון iOS 18.1; בטא כבר השבוע | The Verifier

דיווח: הבינה המלאכותית של אפל תגיע בעדכון iOS 18.1; בטא כבר השבוע

Apple Intelligence תושק באוקטובר עם iOS 18.1, מספר חודשים אחרי ההשקה המתוכננת המקורית.

מאת אבי דוד | Avi David
חדשות מתפרצות

על פי דיווח חדש מאת מארק גורמן מבלומברג, השקת מערכת הבינה המלאכותית החדשה של אפל, המכונה “Apple Intelligence“, צפויה להתעכב. במקום להופיע בגרסה הראשונית של iOS 18 בספטמבר, המערכת החדשה תושק כעת במסגרת עדכון iOS 18.1, שצפוי להגיע באוקטובר.

הסיבה לעיכוב, על פי מקורות מקורבים לתוכניות החברה, היא הצורך בזמן נוסף לתיקון באגים ומתן אפשרות למפתחים לבדוק את המערכת ביסודיות. למרות העיכוב, אפל (Apple) מתכננת להציג את המערכת למפתחים כבר השבוע, במסגרת הגרסאות הבטא הראשונות של iOS 18.1 ו-iPadOS 18.1. זהו מהלך יוצא דופן, שכן בדרך כלל החברה אינה חושפת עדכונים עתידיים לפני השקת הגרסה הראשית.

Ad image

המשמעות של דחיית ההשקה היא שסדרת האייפון 16, שצפויה להיות מושקת בספטמבר, תגיע לשוק ללא תכונות הבינה המלאכותית החדשות. משתמשים יצטרכו להמתין לעדכון תוכנה מאוחר יותר כדי ליהנות מהיכולות החדשות.

תמונה: אפל

חשוב לציין כי גם כאשר Apple Intelligence תושק סופית, היא עדיין תחסר חלק מהתכונות המתוכננות. למשל, הגרסה המשודרגת של סירי, שאמורה להשתמש במידע מקומי כדי לענות על שאלות ולהבין את תוכן המסך של המשתמש, צפויה להגיע רק במחצית הראשונה של 2025 עם עדכון iOS 18.4.

עם זאת, אפל ממשיכה לעבוד במרץ על פיתוח iOS 18.0, כאשר היעד הוא להשלים את הפיתוח עד סוף יולי. החברה מקווה שהעיכוב יאפשר לה להשיק מערכת יציבה ואמינה יותר, שתענה על הציפיות הגבוהות של המשתמשים והמפתחים כאחד.

שתפו כתבה
מאת אבי דוד | Avi David עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 14 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra