נטפליקס (Netflix) ממשיכה להפתיע את השוק עם צמיחה מרשימה במספר המנויים לשירותי הסטרימינג שלה. בדו"ח הכספי לרבעון השני של 2024, החברה חשפה כי הוסיפה 8.05 מיליון מנויים חדשים בתקופה זו. מספר זה עולה בהרבה על תחזיות היועצים הפיננסיים, וגם על 5.89 המיליון מנויים שהצטרפו ברבעון המקביל אשתקד.
כיום, נטפליקס מונה 277.65 מיליון מנויים ברחבי העולם. החברה כבר הודיעה על תוכניתה להפסיק לחשוף את מספרי המנויים החדשים בדו"חות הכספיים החל משנת 2025, אך תמשיך לדווח על אבני דרך משמעותיות. בנוסף, נטפליקס דיווחה על עלייה של 34% במספר המנויים לחבילה הכוללת פרסומות ברבעון השני, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.
ההכנסות הכוללות של החברה הגיעו ל-9.559 מיליארד דולר ברבעון, עלייה מ-8.187 מיליארד דולר בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הנקי עמד על 2.147 מיליארד דולר, עלייה מ-1.488 מיליארד דולר לפני שנה.
בדו"ח הכספי, נטפליקס אישרה כי היא בוחנת עיצוב חדש לדף הבית באפליקציות הטלוויזיה שלה, אשר נחשף לראשונה ביוני. הממשק החדש מציג מידע מפורט יותר על התוכן, כולל תקציר, ז'אנר ודירוגים, וכן תצוגות מקדימות גדולות ודינמיות יותר, במטרה להקל על הגלישה והבחירה.
החברה גם התייחסה למאמציה בתחום משחקי הווידאו, בעיקר במכשירים ניידים. נטפליקס הצהירה כי תשחרר משחק חדש מדי חודש, כאשר רבים מהם יתבססו על סרטים וסדרות מקוריים של החברה. בנוסף, הוכרז על תוכניות לפיתוח משחק מרובה משתתפים המבוסס על הסדרה המצליחה "משחק הדיונון", אשר צפוי להשתחרר סביב מועד עליית העונה השנייה של הסדרה במהלך 2024.
עם תוצאות מרשימות אלו, נטפליקס ממשיכה לחזק את מעמדה כמובילה בתעשיית הסטרימינג, תוך הרחבת פעילותה לתחומים נוספים כמו משחקים ותוכן אינטראקטיבי.