נטפליקס מדווחת על גידול של יותר מ-8 מיליון מנויים ברבעון השני של 2024 | The Verifier
משרדי נטפליקס \ תמונה: Venti Views unsplash

נטפליקס מדווחת על גידול של יותר מ-8 מיליון מנויים ברבעון השני של 2024

החברה מדווחת על גידול משמעותי בהכנסות וברווחים, ומרחיבה פעילותה לתחום המשחקים ותשיק עיצוב חדש בקרוב

מאת אבי דוד | Avi David

נטפליקס (Netflix) ממשיכה להפתיע את השוק עם צמיחה מרשימה במספר המנויים לשירותי הסטרימינג שלה. בדו”ח הכספי לרבעון השני של 2024, החברה חשפה כי הוסיפה 8.05 מיליון מנויים חדשים בתקופה זו. מספר זה עולה בהרבה על תחזיות היועצים הפיננסיים, וגם על 5.89 המיליון מנויים שהצטרפו ברבעון המקביל אשתקד.

כיום, נטפליקס מונה 277.65 מיליון מנויים ברחבי העולם. החברה כבר הודיעה על תוכניתה להפסיק לחשוף את מספרי המנויים החדשים בדו”חות הכספיים החל משנת 2025, אך תמשיך לדווח על אבני דרך משמעותיות. בנוסף, נטפליקס דיווחה על עלייה של 34% במספר המנויים לחבילה הכוללת פרסומות ברבעון השני, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

Ad image

ההכנסות הכוללות של החברה הגיעו ל-9.559 מיליארד דולר ברבעון, עלייה מ-8.187 מיליארד דולר בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הנקי עמד על 2.147 מיליארד דולר, עלייה מ-1.488 מיליארד דולר לפני שנה.

בדו”ח הכספי, נטפליקס אישרה כי היא בוחנת עיצוב חדש לדף הבית באפליקציות הטלוויזיה שלה, אשר נחשף לראשונה ביוני. הממשק החדש מציג מידע מפורט יותר על התוכן, כולל תקציר, ז’אנר ודירוגים, וכן תצוגות מקדימות גדולות ודינמיות יותר, במטרה להקל על הגלישה והבחירה.

החברה גם התייחסה למאמציה בתחום משחקי הווידאו, בעיקר במכשירים ניידים. נטפליקס הצהירה כי תשחרר משחק חדש מדי חודש, כאשר רבים מהם יתבססו על סרטים וסדרות מקוריים של החברה. בנוסף, הוכרז על תוכניות לפיתוח משחק מרובה משתתפים המבוסס על הסדרה המצליחה “משחק הדיונון”, אשר צפוי להשתחרר סביב מועד עליית העונה השנייה של הסדרה במהלך 2024.

עם תוצאות מרשימות אלו, נטפליקס ממשיכה לחזק את מעמדה כמובילה בתעשיית הסטרימינג, תוך הרחבת פעילותה לתחומים נוספים כמו משחקים ותוכן אינטראקטיבי.

שתפו כתבה
מאת אבי דוד | Avi David עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 14 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra