באג מביאה לישראל את Go 4 ו-Clip 5 של JBL - רמקולים שמתחברים לכולם | The Verifier
JBL Clip 4 | תמונה: יח"צ

באג מביאה לישראל את Go 4 ו-Clip 5 של JBL – רמקולים שמתחברים לכולם

מאת מערכת האתר

בתחום האודיו הנייד, המותג JBL ממשיך להוביל ולהפתיע ובישראל עכשיו משיקים את הדור הבא בסדרת הרמקולים הניידים שלה – Go ו-Clip. המוצרים החדשים של JBL, אשר מיוצרים מבד ופלסטיק ממוחזרים, מציעים חווית סאונד ייחודית ויכולות Bluetooth משודרגות. המוצרים המיובאים לישראל על ידי מודן אלקטרוניקה ורשת באג, כוללים תכונות חדשות ומתקדמות, כולל תמיכה בתקן Auracast™, שמאפשר חיבור למגוון רחב של מוצרים תומכים, מכל מותג שהוא.

דייב רוג’רס, נשיא חטיבת הלייף סטייל של HARMAN, התבטא בנושא ואמר: “תמיד היינו גאים במערך האודיו הנייד שלנו ב-JBL, ועכשיו, לקוחות יכולים להמשיך וליהנות מסאונד איכותי ומעיצוב מסוגנן, בשילוב טכנולוגיות חדשות.”

Ad image

JBL Go 4

הרמקול הנייד הקטן ביותר של JBL, ה-JBL Go 4, מציע עוצמת סאונד חזקה יותר ובס מוצק יותר מקודמו.

JBL Go 4 | תמונה: יח”צ

עם עיצוב קומפקטי ורצועה רחבה ועמידה יותר, ה-JBL Go 4 מותאם לנשיאה קלה לכל מקום. הרמקול מציע 7 שעות של זמן השמעה, עמידות למים ואבק בתקן IP67, חיבור Bluetooth 5.3 עם שמע LE, ותמיכה ב-Auracast™ לחיבור מרובי רמקולים באמצעות האפליקציה JBL Portable. הרמקול מיוצר מ-80% פלסטיק ממוחזר לאחר הצריכה ו-100% בד ממוחזר, ארוז בנייר מאושר FSC מודפס עם דיו סויה.

JBL Go 4 | תמונה: יח”צ

JBL Clip 5

הרמקול JBL Clip 5 ממשיך לספק צליל חזק ויעיל יותר ובס עקבי בכל עוצמת קול. עם פתיחה נוחה המאפשרת תלייה בכל מקום, הרמקול מתאים במיוחד לרכיבה ונסיעות.

JBL Clip 4 | תמונה: יח”צ

ה-JBL Clip 5 מציע 12 שעות של זמן השמעה, חיבור Bluetooth 5.3 עם שמע LE, עמידות למים ואבק בתקן IP67, ותמיכה ב-Auracast™ לחיבור מרובי רמקולים באמצעות האפליקציה JBL Portable. הרמקול מיוצר מ-70% פלסטיק ממוחזר לאחר הצריכה ו-100% בד ממוחזר.

Auracast™: מהפכה באודיו הנייד

תקן Auracast™, המשויך לטכנולוגיית Bluetooth, נועד לשדרג את חוויות האודיו במגוון מסגרות ציבוריות ופרטיות. הטכנולוגיה מאפשרת למשתמשים להתכוונן לזרמי אודיו ממכשירים תואמים, ללא קשר למותג או לסוג המכשיר. במקומות ציבוריים כמו שדות תעופה, מוזיאונים ואירועי ספורט, ניתן לשדר הודעות, סיורים מודרכים או פרשנות ישירות למכשירי ה-Bluetooth של המשתמשים. בסביבות פרטיות, Auracast מאפשרת שיתוף אודיו מטלוויזיות, מחשבים או מערכות סאונד ישירות לאוזניות או לרמקולים. בנוסף, הטכנולוגיה משפרת את הנגישות לאנשים עם ליקויי שמיעה על ידי שידור ישיר למכשירי השמיעה האישיים שלהם.

מחיר וזמינות

שני המוצרים החדשים מבית JBL יהיו זמינים ברשת באג במחירים הבאים:

  • JBL Go 4 זמין בצבעים כחול, לבן ורוד, שחור, סגול אדום וצבאי. הרמקול יימכר ב-199 שקלים.
  • JBL Clip 5 זמין בצבעים כחול, לבן ורוד, שחור, סגול אדום וצבאי. הרמקול יימכר ב-269 שקלים.
שתפו כתבה