אולימפיאדת פריז: חברת yes תפתח לצפייה לכלל הלקוחות את ערוצי ספורט 5 המשדרים את האולימפיאדה | The Verifier

אולימפיאדת פריז: חברת yes תפתח לצפייה לכלל הלקוחות את ערוצי ספורט 5 המשדרים את האולימפיאדה

מאת מערכת האתר

כשבועיים לפני פתיחת האולימפיאדה ה-33 שתתקיים בפריז, חברת yes מודיעה כי תפתח לכל לקוחותיה ללא עלות את ערוצי ספורט 5 שישדרו את המשחקים האולימפיים באפיקים 55-60. הערוצים שיהיו פתוחים לצפייה: PLUS 5, GOLD 5, LIVE 5, STARS 5,K4 SPORT 5, בנוסף לערוץ SPORT 5 החינמי.

הערוצים ישדרו את התחרויות מסביב לשעון כאשר השידורים יתמקדו בספורטאים הישראלים, ילוו על ידי מיטב הפרשנים והשדרנים מישראל ויכללו גם אולפנים לאורך שעות היום כאשר השנה בפעם השלישית בהיסטוריה גם נבחרת ישראל בכדורגל תיקח חלק במשחקים האולימפיים.

Ad image

עוד הודיעה החברה כי לקוחות yes+ יוכלו ליהנות מכלל התחרויות בערוצי ספורט 5 בשידור ישיר וללא דיליי באמצעות טכנולוגיית yes+LIVE הייחודית שפיתחה yes.

גם תכני VOD ייעודיים

במקביל תעלה ספריית תכנים ייעודית לתקופת האולימפיאדה שתכלול תכנים מבית ערוץ הספורט וביניהם סיפורי הזכיות של הישראלים במדליות, סרטי דוקו על אלופים אולימפיים כדוגמת: יוסיין בולט, מייקל פלפס, נדיה קומנצ’י וסימון ביילס, ההיסטוריה של שידורי האולימפיאדה וסרטים מהאולימפיאדות לאורך השנים.

כאירוע הספורט הגדול בעולם, האולימפיאדה מושכת אל המסכים צופים רבים שעוקבים באדיקות אחרי התחרויות השונות“, אמר דרור בהט, סמנכ”ל השיווק של yes. לראשונה נפתח את כל ערוצי ספורט 5 לצפייה ללא עלות ובכך נאפשר לכולם לעקוב מקרוב אחר הספורטאים שלנו בתקווה שיעשו היסטוריה בפריז. אנחנו בטוחים שיביאו לנו הרבה כבוד“.

הערוצים ייפתחו אוטומטית לכלל הלקוחות החל מה-24 ביולי.

שתפו כתבה