אפל Vision Pro
משקפי ה-Vision Pro של אפל \ תמונה: אבי דוד The Verifier

משקפי ה-Vision Pro כשלו? באפל מנסים לבצע מספר שינויים

באפל כשלו לא מעט בכל הנוגע לדמו בחנויות החברה בארה״ב למשקפי המציאות המעורבת ה-Vision Pro. הדמו קצר מידי ולא ניתן לעשות כל מה שבאמת רוצים וחייבים לעבור אחר ההוראות של עובדי החנות. לפתע, באפל הבינו כי האסטרטגיה של מה לומר ולמה לעשות לא עובדת, בחברה מבצעים מספר שינויים שיכנסו לתוקף כבר בימים הקרובים על מנת לנסות ולהציל כמה שיותר מכירות.

אבי דוד | Avi David
פורסם על ידי אבי דוד | Avi David - עורך משנה

מכירות ה-Vision Pro, משקפי המציאות המעורבת החדשה של חברת אפל (Apple), לא עומדות בציפיות לפי דיווחים, למרות שאפל עצמה לא מודה בכך. כתוצאה מכך, אפל מתמקדת כעת בפיתוח משקפי מציאות מעורבת זולה יותר שתצא לשוק לקראת סוף 2025.

בינתיים, באפל עדיין רוצים למכור יותר יחידות של ה-Vision Pro הנוכחית. על פי עיתונאי בלומברג, מארק גורמן, אפל מבצעת שינויים בחנויות שלה כדי לעזור בדחיפת המכירות.

אחד השינויים הוא שאפל מאפשרת כעת למבקרים בחנות לצפות בתמונות וסרטונים אישיים שלהם על גבי יחידות של Vision Pro. התקווה היא שצפייה בתכנים האישיים תעזור לשכנע קונים פוטנציאליים. השינוי הזה כבר החל להיות מוטמע בחנויות ויושק רשמית ב-9 ביולי.

שינוי נוסף הוא שמשתמשי Vision Pro בחנויות אפל יקבלו כברירת מחדל את רצועת הראש Dual Loop (לולאה כפולה). רצועת הראש הקודמת, Solo Loop (לולאה יחידה), ככל הנראה לא הייתה נוחה מספיק לשימוש. עם זאת, עולה תהייה מדוע לקח מספר חודשים לאחר ההשקה כדי שאפל תגלה את הפגם הבסיסי הזה.

לבסוף, הדיווח טוען שלקוחות בחנויות אפל תהיה אפשרות לנסות את ה-Vision Pro לפרקי זמן ארוכים יותר באזורים ייעודיים, למשל, בעת ביצוע עבודה או צפייה בסרטים.

עוד באותו הנושא, גורמן גם מדווח, ממקורות אנונימיים, שאפל עובדת על שילוב שירות הבינה המלאכותית שלה, Apple Intelligence, עם ה-Vision Pro. עם זאת, לא צפוי שהעדכון יגיע למשקפים ב-2024. למעשה, גורמן לא חושף לוח זמנים מדויק מתי ה-Vision Pro תקבל את תמיכת Apple Intelligence. אך אנו מעריכים שהשינוי הנ״ל יגיע כבר בשנה הבאה עם עדכון ה-visionOS 3.

שתפו כתבה
פורסם על ידי אבי דוד | Avi David עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 14 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra