הוכרז: עדכון visionOS 2.0 המרות תמונות לתלת-ממד ותצוגת Mac רחבה במיוחד

אבי דוד | Avi David
פורסם על ידי אבי דוד | Avi David - עורך משנה

משתמשי Apple Vision Pro יוכלו להרחיב את השימושיות של המכשיר שלהם עם עדכונים משמעותיים שמגיעים ל-visionOS 2.0. אפל שחררה את visionOS בפברואר השנה, והיום הכריזה על עדכונים שמתמקדים בפרודוקטיביות, שיתוף פעולה ובידור.

אפל הציגה חלק מהאפליקציות הזמינות ל-visionOS, וכעת ישנן יותר מ-2000 אפליקציות. עם visionOS 2.0, אפל טוענת כי יש דרכים חדשות להתחבר ולעבוד יחד על הפלטפורמה.

תמונות ב-visionOS 2.0

תמונות ב-visionOS 2.0 עוברות מעבר לתמונות מרחביות ומשתמשות בלמידת מכונה להמרת תמונות דו-ממדיות לתלת-ממדיות בלחיצת כפתור. SharePlay באפליקציית התמונות יאפשר למשתמשים לשתף תמונות עם משתמשים אחרים של Apple Vision Pro, לצפייה מרובת משתתפים.

מחוות חדשות ותצוגת Mac וירטואלית

מחוות חדשות יאפשרו למשתמשים לסובב את ידיהם כדי לגשת במהירות לתכונות חדשות, כגון תצוגת Mac וירטואלית, הגדרות וממשקי שליטה. תצוגת ה-Mac הווירטואלית תתעדכן לתצוגה מקיפה גדולה יותר, ותתווספנה מספר מסכים לסביבת התצוגה הווירטואלית של Mac.

APIs וכלי פיתוח חדשים

אפל משחררת גם APIs נוספים ליצירת אפליקציות המשתמשות במרחב תלת-ממדי. TabletopKit יאפשר למפתחים ליצור משחקים ואפליקציות המחוברות לשטח כמו שולחן, ו-APIs עבור חברות יאפשרו למשתמשים עסקיים ליצור אפליקציות ייחודיות ל-Apple Vision Pro.

וידאו מרחבי ושיתופי פעולה חדשים

בנוסף, אפל הכריזה על תהליכי עבודה חדשים למסחר בוידאו מרחבי, וקנון תשחרר עדשה מיוחדת ללכידת וידאו מרחבי ממצלמות חסכוניות ללא מראה.

visionOS 2.0 מביא איתו שדרוגים מרשימים שמשפרים את הפרודוקטיביות, שיתוף הפעולה והבידור של המשתמשים, ומבטיחים להרחיב את היכולות של Apple Vision Pro בצורה משמעותית.

אפל משיקה את משקפי ה-Vision Pro למדינות נוספות ולראשונה מחוץ לארה״ב. להלן המדינות הראשונות, יפן סין וסנגפור החל מה-28 ביוני. מדינות נוספות: אוסטרליה, קנדה, צרפת, גרמניה ובריטניה, החל מה-12 ביולי.

שתפו כתבה
פורסם על ידי אבי דוד | Avi David עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 14 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra